Arno Brandt zadel

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 22:22

Mooi zadel! Zo krijg ik hem ook volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 22:28

Chesss schreef:
Hierbij!
[ [url=m/DPex2p.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VsmUPx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Erg mooi zadel Chess.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:08

Mooi zadel, maar hoe duurzaam is dat leer op de rokjes? Ik zou persoonlijk daar gewoon sterk stug rundleder nemen. Ook op de zitting en de zweetbladen.

listiglistje

Berichten: 14428
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:48

germie schreef:
Mooi zadel, maar hoe duurzaam is dat leer op de rokjes? Ik zou persoonlijk daar gewoon sterk stug rundleder nemen. Ook op de zitting en de zweetbladen.

Volgens mij is dat gewoon rundsleder :) althans bij mij wel (gehele zadel) echter heb ik rokjes waar ik met mijn bovenbeen achter zit. (zie foto hieronder)

Bij mij blijft het leer heel erg mooi en slijt niet na 2 jaar gebruik, terwijl ik altijd wel veel zweet bij mijn reet en bovenbenen :

Mooi zadel Chesss! *D

Afbeelding

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:09

Afbeelding

Mijn zadel is weer heel anders, grappig is dat! Waarom heb je er trouwens nog een bontje onder liggen?

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:21

Ik heb voor 14 nov. een afspraak staan. Vind het wel vervelend om van die negatieve reacties te lezen..... ik heb een tweedehans zadel gekocht bij corrie stoker voor €1300 waarvan de boom is gebroken wegens metaal moeheid, na 2 jaar.......... ik wil niet nog een keer de fout in gaan. Ik wil een zadel laten aanmeten en er minimaal wel 6 jaar van kunnen genieten!

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:59

Theduchess schreef:
Ik heb voor 14 nov. een afspraak staan. Vind het wel vervelend om van die negatieve reacties te lezen..... ik heb een tweedehans zadel gekocht bij corrie stoker voor €1300 waarvan de boom is gebroken wegens metaal moeheid, na 2 jaar.......... ik wil niet nog een keer de fout in gaan. Ik wil een zadel laten aanmeten en er minimaal wel 6 jaar van kunnen genieten!


Ik snap je dat had ik ook, maar aan de andere kant er is geen een zadelmaker waar je geen negatieve verhalen over leest. Ik ben tot nu toe echt meer dan tevreden. Je moet ook goed zelf voelen en het liefst ook iemand aan de kant hebben staan die jou en je paard kent zodat je ruggespraak kan houden.

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:00

ilsse schreef:
[ [url=m/4BhaG5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn zadel is weer heel anders, grappig is dat! Waarom heb je er trouwens nog een bontje onder liggen?


Het is een gelpad met bont aan de randen. Die van mij heeft heel erg last gehad van zijn rug en dit is een drukverdeler.

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:13

Chesss schreef:
Theduchess schreef:
Ik heb voor 14 nov. een afspraak staan. Vind het wel vervelend om van die negatieve reacties te lezen..... ik heb een tweedehans zadel gekocht bij corrie stoker voor €1300 waarvan de boom is gebroken wegens metaal moeheid, na 2 jaar.......... ik wil niet nog een keer de fout in gaan. Ik wil een zadel laten aanmeten en er minimaal wel 6 jaar van kunnen genieten!


Ik snap je dat had ik ook, maar aan de andere kant er is geen een zadelmaker waar je geen negatieve verhalen over leest. Ik ben tot nu toe echt meer dan tevreden. Je moet ook goed zelf voelen en het liefst ook iemand aan de kant hebben staan die jou en je paard kent zodat je ruggespraak kan houden.


Ja dat is zeker zo!

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:15

Ah oké, maar.. heeft arno hem gepast met die gelpad eronder chess?

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:09

ilsse schreef:
Ah oké, maar.. heeft arno hem gepast met die gelpad eronder chess?


Ja klopt.

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 20:22

Chesss schreef:
ilsse schreef:
Ah oké, maar.. heeft arno hem gepast met die gelpad eronder chess?


Ja klopt.


Ah oké, anders zou dat weer zonde zijn. Een paard met een gevoelige rug zou ik er niet voor kiezen er nog weer wat tussen te leggen. Maar als dat zou is gepast zal arno het zadel daarop aangepast hebben

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:54

Mn zadel is klaar en wordt over drie weken geleverd! Spannend. Straks vind ik het helemaal niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:10

Harvey1 schreef:
Mn zadel is klaar en wordt over drie weken geleverd! Spannend. Straks vind ik het helemaal niks.


De mijne is ook klaar en zou over 1.5 week geleverd worden. Helaas kan ik dan geen vrij krijgen. Ze bellen me terug voor een andere datum.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:58

vec schreef:
Harvey1 schreef:
Mn zadel is klaar en wordt over drie weken geleverd! Spannend. Straks vind ik het helemaal niks.


De mijne is ook klaar en zou over 1.5 week geleverd worden. Helaas kan ik dan geen vrij krijgen. Ze bellen me terug voor een andere datum.



Das zuur, ik heb twee dagen + dagdelen aangegeven dat ik kan dus ik hoop dat het lukt anders duurt het nog eens 3 weken! Woon jij in de buurt van Arno?

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:23

Jep in een straal van 20 km

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:37

vec schreef:
Jep in een straal van 20 km


Dat is heel chill! Dan heb je 'm vast snel. Wij wonen een stuk van elkaar af dus moet sowieso wachten tot hij onze kant op komt.

Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:13

Hebben de Arno Brandt zadels gewone wolvulling of cair?
En neemt hij ook zadels in (maatwerk zadel, 1jr oud in zeer goede staat) ?

emilyslaluna

Berichten: 3814
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:23

Saaams schreef:
Hebben de Arno Brandt zadels gewone wolvulling of cair?
En neemt hij ook zadels in (maatwerk zadel, 1jr oud in zeer goede staat) ?


Arno neemt geen zadels aan. Zelfs niet zijn eigen. Ik heb namelijk ooit gevraagd of die mijn AB terug wilde.

Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:27

Jammer dan houd het voor mij op. Vreemd dat hij niet eens zijn eigen zadels aan neemt.

mywayzidane
Berichten: 1800
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:34

Arno neemt wel degelijk zadels in echter krijg je vaak particulier meer terug aangezien ze bij Arno naar een opkoper gaan. Let wel op dat hij alleen zadels terug neemt als je ook een nieuw zadel aanschaft. Vandaar ook de keuze om geen eigen zadels terug te nemen.

simongek

Berichten: 5352
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:50

emilyslaluna schreef:
Saaams schreef:
Hebben de Arno Brandt zadels gewone wolvulling of cair?
En neemt hij ook zadels in (maatwerk zadel, 1jr oud in zeer goede staat) ?


Arno neemt geen zadels aan. Zelfs niet zijn eigen. Ik heb namelijk ooit gevraagd of die mijn AB terug wilde.


Dat is niet waar. Hij neemt ze weg degelijk weer in.

simongek

Berichten: 5352
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:50

mywayzidane schreef:
Arno neemt wel degelijk zadels in echter krijg je vaak particulier meer terug aangezien ze bij Arno naar een opkoper gaan. Let wel op dat hij alleen zadels terug neemt als je ook een nieuw zadel aanschaft. Vandaar ook de keuze om geen eigen zadels terug te nemen.



Je hoeft niet perse een nieuwe te kopen. ;)

emilyslaluna

Berichten: 3814
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:02

simongek schreef:
emilyslaluna schreef:
Arno neemt geen zadels aan. Zelfs niet zijn eigen. Ik heb namelijk ooit gevraagd of die mijn AB terug wilde.


Dat is niet waar. Hij neemt ze weg degelijk weer in.


En hoe weet je dat? Ik heb persoonlijk contact gehad en er is mij verteld dat hij zijn zadels niet terug neemt.

simongek

Berichten: 5352
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:09

Eigen ervaring :j