Omdat we het over de Soft Lemon hadden, hem vandaag op gedaan. Binnenkant is overigens grijs, nog even gecheckt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Vandaag gereden met de Sage, die ik overgenomen heb van MissJeanny. Zo lief dat ze die aan mij gunde.
Ben er zo blij mee!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Stal_Fiore schreef:Vandaag gereden met de Sage, die ik overgenomen heb van MissJeanny. Zo lief dat ze die aan mij gunde.
Ben er zo blij mee!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Milka schreef:Vandaag met de golden brown gereden (overgenomen van Dinkeygirl en oornetje en shirtje bij es besteld)
Ik rijd inmiddels sinds deze week los met Rio. Van de week de eerste keer met inrijdster en vandaag de stoute schoenen aangetrokken en zelf gaan rijdenHij is zo braaf
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ivy_power89 schreef:Ik kon mij niet inhouden en heb de nieuwe avenue green gekocht.
En ik ben echt fan, ik hou echt van die neutrale kleuren!
Probleem is natuurlijk dat ik 2 zwarte paarden heb, en daar staat alles op, maar denk dat dit dekje ook mooi op mn donkerbruin bonte staat
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:ivy_power89 schreef:Ik kon mij niet inhouden en heb de nieuwe avenue green gekocht.
En ik ben echt fan, ik hou echt van die neutrale kleuren!
Probleem is natuurlijk dat ik 2 zwarte paarden heb, en daar staat alles op, maar denk dat dit dekje ook mooi op mn donkerbruin bonte staat
[ Afbeelding ]
Hier lijkt hij wel grijs! Maar wel heel sjiek! Denk dat het op je donkerbruin bonte zelfs nog mooier zal staan!