De achterste leertjes zijn een beter referentiepunt.
Edit, ik heb er nog wel 1 van de round met de mayatex. Let niet op mijn half geschoren paard. Apparaat stopte er mee

En dan de short ter vergelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lizzii schreef:Buitenzinnig schreef:Je mag altijd even foto's sturen, hoe het ligt en wat voor pad met inlagen jullie gebruiken. Kijk ik even mee!
Ik heb er een barefoot pad onder met foam inlagen (niet erg dik). Ik heb ook nog een halfpad met wol maar die gebruik ik niet omdat er door de wol aan de schoft te weinig ruimte over is.
Voor de foto's ligt het zadel gewoon los.
Aan beide kanten onderaan in de kussens is er nog ruimte ( mijn paard heeft door blessure wel veel bespiering verloren en we zijn pas sinds 2 maand rustig terug aan het opbouwen).
[ [url=m/yZXjpL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gZszLN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pzwCOA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/luJeBv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mariett schreef:Even mijn enthousiasme delen, ik heb een Buttera zitting besteld bij BuitenzinnigIk mis het testzadel nu al, ook al is mijn Mandriana nog steeds heel fijn.
Het wordt een combinatie van zwart vetleer en groen suede. Was dus even zoeken naar welke vlakken in het zadel mogelijk een andere kleur konden hebben, maar toen hij hier thuis lag kon ik dat wel even goed zien. Suzanne heeft me ook weer goed geholpen!
Nu dus een paar weken wachten
Mariett schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En hij zit echt héérlijk! Ontzettend stevig ook. De vriendin die mee was heeft er op de heenweg opgezeten en ze was helemaal onder de indruk, die kent vooral Engelse zadels.