Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Is de ES Soft Lemon nou echt fel geel of meer wat zachter geel? Ik kom er niet uit met de foto's die ik vind. Op de ene foto lijkt hij heel mooi zacht geel en op de andere geeft hij zowat licht
Texas02 schreef:Never mind de soft lemon, die heeft een witte binnenkant zie ik net. Dat wil ik echt nooit weer. Maar even kijken wat het dan wel wordt, of misschien wel helemaal niksBronze Gold en Soft Rouge gaat het nog tussen denk ik, Golden Brown vind ik ook mooi maar of dat nou zo geweldig staat op een donkerbruine weet ik niet.
Edit: op het filmpje op de ES site staat de Golden Brown wel heel gaaf op een bruine..
DinkeyGirl schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aan de binnenkant zitten wel witte haten want mn stalgenootje heeft het dekje 1 keer geleend voor een fotoshoot met haar merrie. Zelf heb ik er nog nooit mee gereden,ik vind de endless glow haar mooier staan. Heb hem ook tweedehands gekocht van iemand die hem maar n paar keer had gebruikt.
DinkeyGirl schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aan de binnenkant zitten wel witte haten want mn stalgenootje heeft het dekje 1 keer geleend voor een fotoshoot met haar merrie. Zelf heb ik er nog nooit mee gereden,ik vind de endless glow haar mooier staan. Heb hem ook tweedehands gekocht van iemand die hem maar n paar keer had gebruikt.
Stal_Fiore schreef:DinkeyGirl schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als Milka hem niet wil, dan neem ik hem graag van je over.
Texas02 schreef:Heeft de ES Soft Lemon nou wel of geen witte binnenkant? Ik zag laatst een foto dat hij een witte binnenkant heeft, maar nu zie ik hem net op de Ruitergoed site en daar heeft hij toch echt geen witte binnenkant op de foto:
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Dank je! Ik sla de gele dekjes toch eerst even over want ik heb net een Equito Rusty Rose Gold gekochtIk heb de Polar Night Glimmer gisteren verkocht, dus daar mocht ik iets voor terug kopen, maar geen twee dus iets geels moet nu maar wachten