PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 23:19

Is de ES Soft Lemon nou echt fel geel of meer wat zachter geel? Ik kom er niet uit met de foto's die ik vind. Op de ene foto lijkt hij heel mooi zacht geel en op de andere geeft hij zowat licht :+

rhapsody_do

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:21

Had iemand nog een werkende kortingscode voor de PS outlet? :)

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:39

Texas02 schreef:
Is de ES Soft Lemon nou echt fel geel of meer wat zachter geel? Ik kom er niet uit met de foto's die ik vind. Op de ene foto lijkt hij heel mooi zacht geel en op de andere geeft hij zowat licht :+

Ik heb deze foto's opgedoken in de oude topics :Y) Ik denk dat de ES best geel en aanwezig is. Je zou dan denk ik beter een van de PS dekjes kunnen nemen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:54

Dank je! Toch heeft hij wel wat.. Die andere 2 zijn wel mooi maar ze springen er niet uit voor mij. En dan bedoel ik niet qua felheid want dat wint de ES natuurlijk, maar qua kleur.. Misschien moet ik het erop gokken met die 20% korting. Ik zag ook nog een Mrs Ros in geel, maar ik weet niet hoe me dat gaat bevallen. Ik heb een paar jaren geleden een Mrs Ros gehad, bij mijn springzadel toen nog, die vond ik toen een stuk dunner en slapper dan ES en PS. Maar ze kunnen natuurlijk verbeterd zijn intussen.

Edit: oeh, mijn paard staat weer bij Uitgelicht, met zijn mooie nieuwe PS Heather Lilac dekje! <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 03:25

Never mind de soft lemon, die heeft een witte binnenkant zie ik net. Dat wil ik echt nooit weer. Maar even kijken wat het dan wel wordt, of misschien wel helemaal niks :+ Bronze Gold en Soft Rouge gaat het nog tussen denk ik, Golden Brown vind ik ook mooi maar of dat nou zo geweldig staat op een donkerbruine weet ik niet.

Edit: op het filmpje op de ES site staat de Golden Brown wel heel gaaf op een bruine.. <3

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 14:51

Texas02 schreef:
Never mind de soft lemon, die heeft een witte binnenkant zie ik net. Dat wil ik echt nooit weer. Maar even kijken wat het dan wel wordt, of misschien wel helemaal niks :+ Bronze Gold en Soft Rouge gaat het nog tussen denk ik, Golden Brown vind ik ook mooi maar of dat nou zo geweldig staat op een donkerbruine weet ik niet.

Edit: op het filmpje op de ES site staat de Golden Brown wel heel gaaf op een bruine.. <3

Heb nog een golden brown te koop in nieuwstaat ;)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 15:16

Dank je voor het aanbod, maar ik denk dat ik voor de Soft Rouge ga. Ik heb gehoord dat hij in het echt mooier moet zijn dan op de foto _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 17:26

Ik heb hem gister op Indoor Brabant in het echt gezien en vond hem veel mooier dan ik dacht. Maar was wel met kunstlicht...

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 17:29

DinkeyGirl schreef:

Wat vraag je er voor? En heb je foto's?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:18

Milka schreef:
DinkeyGirl schreef:

Wat vraag je er voor? En heb je foto's?

Ik heb net mn monaco blue verkocht, dus moet toch ff in de schuur om die te pakken. Zal ze zo gelijk even maken. Ik vraag er 45 voor ex verzendkosten.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:29

Afbeelding
Afbeelding
Aan de binnenkant zitten wel witte haten want mn stalgenootje heeft het dekje 1 keer geleend voor een fotoshoot met haar merrie. Zelf heb ik er nog nooit mee gereden,ik vind de endless glow haar mooier staan. Heb hem ook tweedehands gekocht van iemand die hem maar n paar keer had gebruikt.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 21:21

Vandaag de PS of Sweden Velvet Scarlet Pink <3 Wat een gave kleur!

Afbeelding
Afbeelding

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 21:40

DinkeyGirl schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aan de binnenkant zitten wel witte haten want mn stalgenootje heeft het dekje 1 keer geleend voor een fotoshoot met haar merrie. Zelf heb ik er nog nooit mee gereden,ik vind de endless glow haar mooier staan. Heb hem ook tweedehands gekocht van iemand die hem maar n paar keer had gebruikt.

Ik neem m graag van je over :j

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 15:15

DinkeyGirl schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Als Milka hem niet wil, dan neem ik hem graag van je over.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 15:51

Zertab schreef:
Ik heb hem gister op Indoor Brabant in het echt gezien en vond hem veel mooier dan ik dacht. Maar was wel met kunstlicht...

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 18:32

Ooit komt hij er misschien nog, ik weet het nog niet. Ik vind hem er op deze foto en op een paar video's die ik gevonden heb wel.er mooi uitzien. Maar ik heb intussen al iets op marktplaats gekocht dus ik mag niet meer _O-

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:33

Stal_Fiore schreef:
DinkeyGirl schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Als Milka hem niet wil, dan neem ik hem graag van je over.

Hij is verkocht aan Milka :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 16:27

Heeft iemand hier toevallig een zwarte modern mesh Black te koop?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 23:11

Heeft de ES Soft Lemon nou wel of geen witte binnenkant? Ik zag laatst een foto dat hij een witte binnenkant heeft, maar nu zie ik hem net op de Ruitergoed site en daar heeft hij toch echt geen witte binnenkant op de foto:

Afbeelding

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 07:55

Texas02 schreef:
Heeft de ES Soft Lemon nou wel of geen witte binnenkant? Ik zag laatst een foto dat hij een witte binnenkant heeft, maar nu zie ik hem net op de Ruitergoed site en daar heeft hij toch echt geen witte binnenkant op de foto:

[ Afbeelding ]

De binnenkant van de Soft Lemon is grijs als het goed is :). Zal vandaag nog even checken als ik op stal ben.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 08:41

Dank je! Ik sla de gele dekjes toch eerst even over want ik heb net een Equito Rusty Rose Gold gekocht <3 Ik heb de Polar Night Glimmer gisteren verkocht, dus daar mocht ik iets voor terug kopen, maar geen twee dus iets geels moet nu maar wachten _O-

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 12:25

Texas02 schreef:
Dank je! Ik sla de gele dekjes toch eerst even over want ik heb net een Equito Rusty Rose Gold gekocht <3 Ik heb de Polar Night Glimmer gisteren verkocht, dus daar mocht ik iets voor terug kopen, maar geen twee dus iets geels moet nu maar wachten _O-

Jaaaa cool dat jij hem nu hebt! Ik vind het echt een hele aparte kleur maar ik vond hem echt te oranje := En dan blijft hij hier toch maar liggen. Hij zal echt fantastisch op jouw paardje staan, heb op de insta van Equito aardig wat voorbeeldfoto's gezien <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 16:12

Ik heb hem met photoshop erop gelegd, daar ging het mis want ik had hem eigenlijk al uit mijn hoofd gepraat _O- Als hij zo lijkt zoals met photoshop, gaat hij echt prachtig staan <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 22:26

Ik kon mij niet inhouden en heb de nieuwe avenue green gekocht.
En ik ben echt fan, ik hou echt van die neutrale kleuren!
Probleem is natuurlijk dat ik 2 zwarte paarden heb, en daar staat alles op, maar denk dat dit dekje ook mooi op mn donkerbruin bonte staat

Afbeelding

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 22:45

Staat heel chique! Ik heb het zelfde probleem met mijn donkerbruine paard :')