Laura_ schreef:Er zou ook nog een soort limited edition komen. Iemand enig idee wanneer die komt?
Weer een nieuwe kleur?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haf_Woezel schreef:Gisteren m'n dekjes op m'n haf geprobeerd. Groter fan van de Ice blue, maar van de Hunter green ben ik nog niet overtuigd.
[ [url=m/wqZacm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wqk07b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/coJSgm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haf_Woezel schreef:Gisteren m'n dekjes op m'n haf geprobeerd. Groter fan van de Ice blue, maar van de Hunter green ben ik nog niet overtuigd.
)
)

helemaal blij! Na het weekend testen 

xMarizka schreef:Haf_Woezel schreef:Gisteren m'n dekjes op m'n haf geprobeerd. Groter fan van de Ice blue, maar van de Hunter green ben ik nog niet overtuigd.
(Limited en onbetaalbaar 2dehands![]()
)
De Olive zou ook tof staan! Ik zou dan ook voor de Oak gaan! (Die komt er hier ook bij)
[ [url=m/KRLtlu.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Foto van vorig jaar)
[ [url=m/7jO2oY.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Recente foto)
Ma_n0n schreef:Voor de lange mensen uit dit topic. Heeft iemand een idee hoe de mouwen vallen van de jassen en vesten (dus niet de base layers)?
Luna02 schreef:MyChoice schreef:[ [url=m/yvdhRg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisterochtend mijn nieuwe jas van Lemieux getest tijdens een vroege bosrit. Heerlijk warm!
Gaaf! Is dit die regenjas?

(hier ook mesh boots om van lemieux maar die zijn een beetje smerig
)
momenteel gebruik ik daarvoor benetton blue, ook blij mee!

Hunter green had ik eigenlijk meer voor de donkerbruine in gedachten, maar ik moet het sowieso eerst weten te vinden