PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 21:02

Carr_friesje schreef:
Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar een vergelijkingsfoto tussen de nieuwe avenue green en oude deep olivine. Als die op elkaar lijken dan ben ik om want ik heb de deep olivine nooit kunnen bemachtigen :+

Er staat enkel een vergelijking van de sycamore en dramatic monday online, maar misschien helpt het al?
Afbeelding

Ik denk dat de deep olivine lichter groen is qua kleur

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:05

Voor vergelijkingen kun je ook altijd contact opnemen met ES, had ik laatst ook gedaan en ze waren toen snel met antwoorden en kreeg netjes een vergelijking toegestuurd waar ik om gevraagd had!

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:18

Afbeelding
Knal rood (chilli) op haflinger

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:32

Ja, die staat heel gaaf! <3

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:39

Ooeeehhh maar die nieuwe van PS zijn mooi zeg!!! Wauw!

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 23:56

In de ES Community op insta is deze vergelijkingsfoto tussen deep olivine en avenue green gedeeld. Dit zeggen ze er zelf over: Hi community! We’ve received a lot of questions if Avenue green and Deep Olivine is the same shade. We hear you, some shades are similar but we can assure you this is a different shade.

Here’s a comparison side by side. Avenue Green is more of a cool tone army green whereas the Deep Olivine is warmer. Hope that clear things up!

Maar persoonlijk vind ik ze erg op elkaar lijken :o

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 00:15

KirstenHorse schreef:
In de ES Community op insta is deze vergelijkingsfoto tussen deep olivine en avenue green gedeeld. Dit zeggen ze er zelf over: Hi community! We’ve received a lot of questions if Avenue green and Deep Olivine is the same shade. We hear you, some shades are similar but we can assure you this is a different shade.

Here’s a comparison side by side. Avenue Green is more of a cool tone army green whereas the Deep Olivine is warmer. Hope that clear things up!

[ Afbeelding ]

Eens! Maar ik heb zelf ook gemerkt met het fotograferen van al mn blauwe dekjes dat het echt heel lastig is vast te leggen. Zo lijken de Christmas teal, neptuna, monaco blue en mirage blue op de foto allemaal op elkaar (en nu ik de Infinty heb, die ook) maar in t echt zijn ze toch anders, al lijken ze qua basiskleur wel veel op elkaar. En door de verschillende kleuren bies krijgen ze ook weer een hele andere uitstraling vind ik.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 06:17

KirstenHorse schreef:

[ Afbeelding ]
´
.
Wat is de deep olivine donker op die foto van ES.
Ik vind hem echt lichter
Afbeelding

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 08:14

DinkeyGirl schreef:
Eens! Maar ik heb zelf ook gemerkt met het fotograferen van al mn blauwe dekjes dat het echt heel lastig is vast te leggen. Zo lijken de Christmas teal, neptuna, monaco blue en mirage blue op de foto allemaal op elkaar (en nu ik de Infinty heb, die ook) maar in t echt zijn ze toch anders, al lijken ze qua basiskleur wel veel op elkaar. En door de verschillende kleuren bies krijgen ze ook weer een hele andere uitstraling vind ik.

Infinity en Neptuna is ook dezelfde basiskleur.

Vind de nieuwe Ps een beetje saai, weinig vernieuwend.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 08:18

Echt, is dat dezelfde kleur als de Neptuna? Dat zou ik zo van de foto niet zeggen, hij lijkt donkerder! Dan is hij ook net zo als de Monaco Blue, want dat moet dezelfde kleur zijn als de Neptuna heb ik gehoord.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 09:30

Plus die foto's van ES zijn gemaakt met kunstlicht in een studio. Dat toont ook weer anders dan volle bak zon erop :P

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 11:56

Texas02 schreef:
Echt, is dat dezelfde kleur als de Neptuna? Dat zou ik zo van de foto niet zeggen, hij lijkt donkerder! Dan is hij ook net zo als de Monaco Blue, want dat moet dezelfde kleur zijn als de Neptuna heb ik gehoord.

Ja dat klopt. Maar de christmas teal en mirage blue zijn toch echt anders. En op de foto's leek het echt bijna hetzelfde. Heb foto's zowel buiten als binnen gemaakt toen maar ik kreeg t verschil gewoon niet vastgelegd. En de Monaco blue en de Infinty had ik toen nog niet.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 23:45

Vandaag kreeg ik de kleur van de Heather Lilac er beter op! <3

Afbeelding

En de Velvet Scarlet kwam vandaag ook binnen, die mag er zaterdag op. Ook een gave kleur zeg!

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 00:09

Nice! Ik heb vandaag voor t eerst de dark berry plait erop gehad (die heb ik al vanaf eind juni vorig jaar :o )

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 00:33

Die is ook mooi hoor, die heb ik nou al vaker bewaard op marktplaats. Ik weet alleen niet of hij te veel op de ES Bordeaux lijkt. Vind hem echt heel mooi!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 00:37

Texas02 schreef:
Die is ook mooi hoor, die heb ik nou al vaker bewaard op marktplaats. Ik weet alleen niet of hij te veel op de ES Bordeaux lijkt. Vind hem echt heel mooi!

Hij is net iets paarser als de bordeaux. Het is dezelfde basiskleur als de PSoS merlot en de lotus.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 00:48

Echt? Dat zou je zo op de foto's niet zeggen, ik zie er niet echt paars in! Misschien iets voor ooit dan!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 01:32

ES heeft een mail gestuurd over een survey, waar je dan een 20% kortingscode voor krijgt, maar als ik op de link klik om de survey te doen, komt er een melding dat hij al gesloten is. Heel apart. Heb ze er bericht over gestuurd op Instagram.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 06:52

aniek1985 schreef:
Tof die PS Infinity.
Mooi ook de roze hartjes hierboven <3

Nieuwe van PS of Sweden

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zo doen ze mij een beetje denken aan een oude Eskadron collectie. Best mooi!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 08:38

Texas02 schreef:
ES heeft een mail gestuurd over een survey, waar je dan een 20% kortingscode voor krijgt, maar als ik op de link klik om de survey te doen, komt er een melding dat hij al gesloten is. Heel apart. Heb ze er bericht over gestuurd op Instagram.

Ik krijg inderdaad dezelfde melding als ik op de survey klik.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 10:29

Ik heb eindelijk een deep olivine dekje van ES kunnen bemachtigen. Zo goed als nieuw voor 55,- :D Nu alleen nog op zoek naar een dark bordeaux en bronze gold voor een mooie prijs.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 12:05

De survey werkt nu en de code is SURVEY202503 voor 20% korting. Geldig tot 2 april.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 12:33

Ja, ze hebben inderdaad geantwoord dat er een fout in zat en hij doet het weer :)

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 15:59

KirstenHorse schreef:
Ik heb eindelijk een deep olivine dekje van ES kunnen bemachtigen. Zo goed als nieuw voor 55,- :D Nu alleen nog op zoek naar een dark bordeaux en bronze gold voor een mooie prijs.

De dark bordeaux hebben ze eventueel ook nog bij ruitergoed zo te zien.
https://www.ruitergoed.nl/Equestrian-St ... x-Dressuur

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 17:18

Oh, hebben ze hem weer in full? Die is heel lang uitverkocht geweest! Ik zag ook iets van Bronze Gold weer op voorraad op hun insta van de week (Ruitergoed).