Kirsha schreef:Ik ben überhaupt nog nooit in Appelscha geweest dus ik wacht het af, als er meer mensen gaan kunnen we mooi even naar elkaar zwaaien
Ik wel

Sorry, off topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Staat keurig Sussanne
Kirsha - ik associeer Appelscha niet echt met een woestijn![]()
HAF hebben ze, als het goed is, in voorraad bij Country Mill in Nijkerk, die versturen ook producten
Kirsha schreef:Mooi Sussanne, is dat nou een Roma of een Firenze? In dit topic is de Roma volgens mij wel in de meerderheid, ben ik dan weer zo raar dat ik daar niet normaal in kan zitten
Ik ben überhaupt nog nooit in Appelscha geweest dus ik wacht het af, als er meer mensen gaan kunnen we mooi even naar elkaar zwaaien![]()
HAF pad gevonden ondertussen
Buitenzinnig schreef:W.b. Horse Event. We hebben stand nummer 128 in de KNHS hal!
Wat mee gaat:
Roma bruin vetleer,bruin nubuck pommel en wit wollen seat (normale maat)
Roma piccolo two tone lorica
Agnello quilty normale maat
Roma piccolo zwart nubuck/zwart vetleer normale maat
Quevis piccolo bruin vetleer
Barokko rood/zwart, Roma wrong, normale maat
Firenze zwart vetleer met zwart wollen zitting
Quilty lavendel kleur
Maartje1990 schreef:Heel off topic want volgens mij zie ik zelfs een boomzadel?!
Mariett schreef:Skyriding verkoopt wel Ghost, inderdaad hele ouden. Er staan bijvoorbeeld een endurancemodel en een dressuurmodel op hun website die ik nog nooit gezien heb
Jackytje schreef:Mariett schreef:Skyriding verkoopt wel Ghost, inderdaad hele ouden. Er staan bijvoorbeeld een endurancemodel en een dressuurmodel op hun website die ik nog nooit gezien heb
Skyriding is nu wel van eigenaars verandert hé. De website is idd nog niet aangepast, maar daar waren ze mee bezig. Ik denk wel dat ze in de toekomst de nieuwe Ghosts zouden kunnen verdelen. Ik weet wel dat bv. Stal Steenke dit doet in België.
Ik weet wel idd niet welk model op mijn vriendins paard gepast was, alleszins pastte het niet..
Jackytje schreef:Skyriding is nu wel van eigenaars verandert hé. De website is idd nog niet aangepast, maar daar waren ze mee bezig. Ik denk wel dat ze in de toekomst de nieuwe Ghosts zouden kunnen verdelen. Ik weet wel dat bv. Stal Steenke dit doet in België.
Ik weet wel idd niet welk model op mijn vriendins paard gepast was, alleszins pastte het niet..
Mariett schreef:Hee Sussane, even tussendoor, welk hoofdstel draagt je paard op de tweede foto? Is dat een low sidepull?