Maar voor nu blij met de cheyenne en voor dat wat wij doen perfect
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarovdG schreef:Lees hier nog steeds regelmatig bij. Mogelijk heb ik de kans een BF Nevada over te nemen. Alleen twijfel ik enorm of dit met 57 cm past op een paard met een korte rug. Een Barrydale maat 1 past goed maar is slechts 51 cm. Nu heeft de Nevada wel het grootste oppervlak. Wie kan mij hierover advies geven?
Nog een andere vraag: wat zijn de ervaringen/mogelijkheden voor een boomloos zadel op een paard met Kissing Spines?
karev schreef:Nou ahum..spuit elf had de singel dus verkeerd om haha..
gister is de smid geweest en savonds liep karev moeilijk. Ik dacht aan vernageling. Vanochtend liep ze beter maar wel stijf. Vanavond kwam ze weer in volle galop eraan. Schrikken dan hoor.
had ipv een uur, 2,5 uur gereden dus die zal wel wat last van de spiertjes gehad hebben denk ik.
Kwetal schreef:@Hinke, op deze foto staat je paard scheef en jij knikt in je heup. Controleer jezelf en je paard even zonder zadel of jullie alle twee recht zijn. Zo niet, is er werk aan de winkel
karev schreef:Ja phillipa ze loopt weer goed nu..gelukkig.
singel nu met bolle kant naar achter idd...haha
mooi halster marcella!
Mijn bf schuift ook niet links of rechts..apart.
gaat een drytex ook helemaal vormen zoals een lerenn bf?
Hinke schreef:@tjaakje: je hebt ook speciale zadeltassen, die misschien wel de goede kleur hebben (en makkelijk te bevestigen zijn)
Phillipa schreef:karev schreef:Ja phillipa ze loopt weer goed nu..gelukkig.
singel nu met bolle kant naar achter idd...haha
mooi halster marcella!
Mijn bf schuift ook niet links of rechts..apart.
gaat een drytex ook helemaal vormen zoals een lerenn bf?
Uhmbij een C-singel moet de bolle kant richting de voorbenen toch? Ergens een x een mooi plaatje van geweest in dit topic