Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 19:41

vonneke schreef:
Na wat goede ervaringen gehoord te hebben en het inmiddels zelf beleefd te hebben staat mijn Brandt ook in bestelling!!
Het eerste zadel waar ik met rijden geen last van mijn rug krijg.

Ben heel erg benieuwd.

klinkt heel bekent. Ik heb nog al paarden die raren sprongen kunnen maken. En dan met ander zadel schoot het dan in mijn rug. Maar toen ik ab zadel kreeg nergens meer last van. Overigs kwamen die raren sprongen niet door me oude zadel of lichaamelijks ofzo. En met spring zadels had ik nergens last van heb helaas geen spring zadel van arno. Wel dressuur zelfs nog aangepast toen ik me huidige paard kreeg omdat die niet pasten omdat me anderen paard anderen maten had. Maar is nu volledig aan gepast aan huidigen paard. Toen wel aantal weken kwijt geweest maar ja wel voor goed doel was het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 13:25

xxpaaardje schreef:
[naam] schreef:
Na wat goede ervaringen gehoord te hebben en het inmiddels zelf beleefd te hebben staat mijn Brandt ook in bestelling!!
Het eerste zadel waar ik met rijden geen last van mijn rug krijg.

Ben heel erg benieuwd.

klinkt heel bekent. Ik heb nog al paarden die raren sprongen kunnen maken. En dan met ander zadel schoot het dan in mijn rug. Maar toen ik ab zadel kreeg nergens meer last van. Overigs kwamen die raren sprongen niet door me oude zadel of lichaamelijks ofzo. En met spring zadels had ik nergens last van heb helaas geen spring zadel van arno. Wel dressuur zelfs nog aangepast toen ik me huidige paard kreeg omdat die niet pasten omdat me anderen paard anderen maten had. Maar is nu volledig aan gepast aan huidigen paard. Toen wel aantal weken kwijt geweest maar ja wel voor goed doel was het.

Gek he? Ik heb altijd heerlijk gereden op mijn Custom zadels maar ineens ging dat helemaal niet meer fijn. Had in het begin een beetje een hard hoofd in de Brand zadels omdat ze in vergelijking met de Customs veel simpeler zijn qua wrongen. Maar vanaf de eerste seconde zat het super fijn. Was totaal verbaasd

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:26

[/quote]

klinkt heel bekent. Ik heb nog al paarden die raren sprongen kunnen maken. En dan met ander zadel schoot het dan in mijn rug. Maar toen ik ab zadel kreeg nergens meer last van. Overigs kwamen die raren sprongen niet door me oude zadel of lichaamelijks ofzo. En met spring zadels had ik nergens last van heb helaas geen spring zadel van arno. Wel dressuur zelfs nog aangepast toen ik me huidige paard kreeg omdat die niet pasten omdat me anderen paard anderen maten had. Maar is nu volledig aan gepast aan huidigen paard. Toen wel aantal weken kwijt geweest maar ja wel voor goed doel was het.[/quote]

Gek he? Ik heb altijd heerlijk gereden op mijn Custom zadels maar ineens ging dat helemaal niet meer fijn. Had in het begin een beetje een hard hoofd in de Brand zadels omdat ze in vergelijking met de Customs veel simpeler zijn qua wrongen. Maar vanaf de eerste seconde zat het super fijn. Was totaal verbaasd[/quote]

Ze passen de wrongen zo aan naar jou wensen, ik heb ook geen standaard wrong.

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 14:38

Dat doen ze bij Custom ook. Maar ik reed veel fijner in een zadel met eenvoudige wrongen.

Maar Custom heeft er veel meer wrong op liggen dan Brandt.

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:26

Ik ben gebeld vandaag, mijn zadel is klaar! Zo benieuwd. 20 sept komt ie (ik kan zelf niet eerder) zo snel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:39

Chesss schreef:
Ik ben gebeld vandaag, mijn zadel is klaar! Zo benieuwd. 20 sept komt ie (ik kan zelf niet eerder) zo snel!

Dat is lekker snel. Ben benieuwd wanneer de mijne binnenkomt. Heb hem 12 juli besteld.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:42

Chesss schreef:

Wanneer heb je hem besteld? Ik medio juli!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:06

Hier sinds vandaag trotse eigenaar van mono close contact! Hopelijk over jaartje of 2 opmaat gemaakt bestellen voor mijn kortte pootjes

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:04

Oeh fijn chess!!! Nog even wachten en dan Kun je heerlijk genieten van je zadel! Hoelang moest je wachten?

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 17:46

Ja kan niet wachten! Krappe maand gewacht.
Nu moet ik wel zeggen ik heb geen tierlantijntjes alleen van twee zadels 1. Misschien scheelt dat wel.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:23

Misschien heeft ie inmiddels wat minder klandizie }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 20:49

Chesss schreef:
Ja kan niet wachten! Krappe maand gewacht.
Nu moet ik wel zeggen ik heb geen tierlantijntjes alleen van twee zadels 1. Misschien scheelt dat wel.

Dat is snel! Ik wacht sinds half juli.

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:40

Babootje schreef:

Waarom denk je dat?

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:46

Kan ik me niet voorstellen hoor

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:48

Chesss schreef:
Babootje schreef:

Waarom denk je dat?

Ik denk omdat er veel negatieve ervaringen zijn, zoals in dit topic genoemd:
[TAO] Zadel weg!! Hulp gevraagd?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:11

Het is altijd heel makkelijk praten via social media.

Ik stel me weleens vragen bij de verhalen van mensen die ze plaatsen.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:18

Ik ben al jaren meer dan tevreden.
Heb 2 zadels van hem en idd lag er 1 scheef op een pony.
Maar die was zelf scheef in de bespiering en daar lag ieder zadel scheef op.
Hij vult ook mijn andere zadels op en doet dit vakkundig.Ik heb er gelukkig zelf ook aardig kijk op.
Maar ik heb nog nooit zadelproblemen gehad, ook niet toen ik overal dezelfde Wintec op gooide.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:21

Ik heb zelf ook geen probleem gehad met mijn AB. Ik heb het niet nieuw maar tweedehands gekocht. Inmiddels heb ik het verder verkocht vanwege de verkoop van mijn merrie en de aankoop van mijn oude pony.
Ik volg beiden topics en vandaar dat ik wel wist waarover Babootje het had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:23

Ik vind dat er hele rare verhalen op staan.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:27

En ook duidelijk van 1 kant, je wilt niet weten hoeveel mensen zo bedonderd zitten/rijden dat ze zo'n zadel zelf scheef rijden.
Een zadel dat na 1,5 jaar scheef is lijkt mij een vreemd verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:28

ambre schreef:
En ook duidelijk van 1 kant, je wilt niet weten hoeveel mensen zo bedonderd zitten/rijden dat ze zo'n zadel zelf scheef rijden.

Jaaaa daar moest ik om lachen. koekoek

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:28

vonneke schreef:
Ik vind dat er hele rare verhalen op staan.

Ik weet dat het verhaal van die TS niet volledig terecht is. Ik heb contact gehad met de assistente van AB over of hij misschien mijn zadel terug wilde kopen (het was een van zijn originele zadels van toen die net begonnen was) en toevallig kwam ik het topic tegen. Ik heb dit doorgegeven want het leek mij wel terecht dat Arno wist dat die online werd bekritiseerd. Toen heb ik een beetje van hun kant van het verhaal gehoord en kan ik dus zeggen dat het verhaal van die TS dus onvolledig is.

Men moet dus niet alles geloven wat online gezegd wordt. Maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen 100% tevreden is. Dat kan nooit.
Laatst bijgewerkt door emilyslaluna op 06-09-17 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:31

So, dat is wel heel lomp...

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:49

Helaas wordt er inderdaad altijd maar 1 kant verteld. Het is menseigen dat je dan alleen maar vanuit die positie praat die voor jou positief is.

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:23

ambre schreef:

Precies dit!
Maar het ligt altijd aan een ander, dat is natuurlijk het makkelijkste. :roll: