Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:Kijk mijn knappe merrie eens met haar nieuwe NEPpert
[ [url=m/fZKjjL.jpg]Afbeelding[/url] ]
maartje_h schreef:heeft er ook iemand ervaring met de micklem maat pony? en dan voor een smal welsh hoofdje
Nouvel schreef:als dabo ze beide heeft zou ze plat op elkaar kunnen leggen en kunnen kijken of ze hetzelfde zijn
Aleeneh schreef:Als ik hem een gaatje langer doe zit hij te laag op de neus (op het zachte gedeelte ipv op het harde..)Ben ik de enige die deze echt niet lekker vindt zitten?
Hij past niet lekker; de kaakriem sluit niet onder de kaak maar er midden op, en de knik valt nog op het jukbeen. De band over de neus lijkt wel op de juiste plek te zitten, dus het is geen optie om hem gewoon een gaatje langer te maken... Mij lijkt hij gewoon een maatje te groot te zijn? Of kloppen de verhoudingen van die nepperd gewoon niet helemaal? Waar ligt dat aan?
Verder ziet het er namelijk uit als best een leuk hoofdstel, maar het is zo zonde als hij geen lekkere pasvorm heeft.
maartje_h schreef:bedankt voor de reacties op mijn vraag vh hoofdstel en pony maat. .
Dat maakt dat ik er toch wel naar neig om er 1 te bestellen. Nu nog even zoeken naar waar ze in pony maat te vinden zijn
maartje_h schreef:Yep.bedankt voor de reacties op mijn vraag vh hoofdstel en pony maat. .
Dat maakt dat ik er toch wel naar neig om er 1 te bestellen. Nu nog even zoeken naar waar ze in pony maat te vinden zijn
wat is trouwens zo'n neppert? ander merk en dan helemaal nagemaakt?
Tieneke schreef:Ik heb twee Arabische hengsten en zou op termijn graag met de Micklem aan de slag willen. Welke maat raden jullie aan voor mijn mannen? Is het makkelijk verstelbaar? Want twee kopen in 1 keer is iets te veel van het goeie... Ik zag ze nu idd ook op Agradi...
Zinzi_jewel schreef:De Fries hierboven mag zeker een standard horse hebben . Deze is nu al te groot en t leer gaat nog rekken .
Ik heb eens een nep micklem gehad en de pasvorm is lang niet zo mooi als van t origineel ...
Vindt het te veel verschil , je slaat de plank bij de meeste paarden echt mis ..
Aleeneh schreef:Dabo schreef:Kijk mijn knappe merrie eens met haar nieuwe NEPpert
[ [url=m/fZKjjL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben ik de enige die deze echt niet lekker vindt zitten?
Hij past niet lekker; de kaakriem sluit niet onder de kaak maar er midden op, en de knik valt nog op het jukbeen. De band over de neus lijkt wel op de juiste plek te zitten, dus het is geen optie om hem gewoon een gaatje langer te maken... Mij lijkt hij gewoon een maatje te groot te zijn? Of kloppen de verhoudingen van die nepperd gewoon niet helemaal? Waar ligt dat aan?
Verder ziet het er namelijk uit als best een leuk hoofdstel, maar het is zo zonde als hij geen lekkere pasvorm heeft.