Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Uhm ik zie wel mijn gegevens..
Nicole schreef:Snorlex schreef:
Als ik willen bestellen zonder nog ingelogd te zijn, dan zie ik een mailadres van iemand anders en voornaam+achternaam. De adresgegevens moet ik dan nog wel invullen.
We hebben hem weer offline, we doen ons best.
beegee schreef:Eergisteren had ik bij jullie ook dat de 2+1 actie het niet helemaal goed deed, Nicole. Had een amigo bravo deken van 125 euro en 2 manenkammen in mijn winkelmandje gedaan. Kreeg de deken gratis en voor €2,- inclusief verzenden had ik kunnen afrekenen. Heb dat toen maar niet gedaan want vond het een beetje banketstaaf, maar hoop dat het wel opgelost is voor jullie! Straks loop je behoorlijk wat mis… De screenshots heb ik ook nog.
Snorlex schreef:Nicole schreef:
We hebben hem weer offline, we doen ons best.
Dat snap ik, maar dan zou ik niet reageren met “uhm ik zie wel mijn gegevens” als anderen aangeven dat het nog steeds niet goed gaat. Is wel een enorme datalek namelijk en dan zou ik alle berichten zeer serieus nemen ook al zie je zelf wel de juiste gegevens .
mooney schreef:Ik heb het fleece vest, in bruin en roia. Ik vind ze heerlijk, het zit bij mij ook perfect. Als je een lang bovenlichaam of lange/brede armen hebt dan kan ik me voorstellen dat het te kort is.
xMarizka schreef:Ik zie dat Ruiterstad 20% korting heeft op zadeldekjes, ook op Lemieux. Helaas hebben ze daar de Oak Green dressuur niet online staan![]()
Ik heb een vvv-bon en hun zijn een van de weinige die ze aannemen (en korting hebben op de nieuwe kleuren)
urosa schreef:Heeft iemand hier al een Verona vest? Ik ben erg benieuwd hoe hij bevalt en of de stof niet te dun is. Dat het wel warmer is dan bv de baselayer.
Plop1997 schreef:urosa schreef:Heeft iemand hier al een Verona vest? Ik ben erg benieuwd hoe hij bevalt en of de stof niet te dun is. Dat het wel warmer is dan bv de baselayer.
Ik wil het verona jasje ook halen maar moet even wachten tot deze in de aanbieding is. Het sage jasje is wel een stuk warmer dan een gewone baselayer.