Zou de nwe psos pink dezelfde kleur roze hebben als de blush ?
maessie
Geplaatst: 18-05-21 17:14
Weer een foto gespot De graffiti blijft ook mooi
Kimwilliam, ik denk dat de nieuwe softlemon van es hier ook mooi bij past!
Matheno
Geplaatst: 18-05-21 17:19
kimwilliam schreef:
welke kleur zou er gaaf staan bij mijn springzadel en paard? hoofdstel heeft de volgende frontriem [ [url=m/8secBr.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/M23zfm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij mij wordt het wel heel erg met mijn obsessie voor dekjes geloof ik Ik had gedroomd dat ik de PS of Sweden Ombre Navy besteld had, en toen ik hem kreeg was hij heel anders dan op de foto's, heel donkerblauw, bijna zwart en ik vond hem helemaal niet mooi
Farjen
Geplaatst: 18-05-21 19:36
Oh, ik vind die gele monogram zo mooi Maar ik heb al een gelijkaardige van Lemieux, dus ik twijfel..
De blauwe monogram is ook mooi, maar ik heb de sky blue nog liggen met kaartjes aan. Dus ik heb een blauw-koopverbod
Ik vind de lemon monogram ook heel tof, maar ik heb de vanilla al en dan voegt het niet zoveel toe. Het donkere randje is praktisch, maar een geheel met lichte kleuren vind ik wel lekker zomers. Heel veel van mijn dekjes zijn blauw of hebben een blauwe rand.
Pffff 4 dekjes die nog nieuw in de verpakking lagen verkocht... auw, doet toch zeer. Wel aan vriendinnen, dus ik kan ze nog zien (alhoewel dat misschien meer zeer doet... hihi)
Weet iemand waar ik het hoofdstel Hve zou kunnen bestellen en makkelijk retourneren indien het niet past? Ik vind nergens een full maar twijfel of de cob maat zal passen.
Lukasje, kunnen ze de goede maat niet voor je bestellen?
Ik ben benieuwd wanneer de ombre binnen komen, gok dat ze gelijk op gaan met de monograms wel irritant dat het telkens alsnog later uitgeleverd wordt. Maar goed, als alles dan weer in 1x binnen komt. Mijn baselayers zouden nu dan toch ook echt goed bezorgd moeten zijn, vanmiddag maar even ophalen!
Hoi, leuk topic! Ik heb ondertussen ook een paar equestrian stockholm dekjes en 1 ps of sweden. Zou graag mee kletsen over de te leuke setjes! En het opdoen van leuke ideeën
Mijn dekjes tot nu toe, maar staan er nog een hoop op me verlanglijstje