Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pmarena schreef:Dat is inderdaad ook de reden dat Barefoot geen losse kussens wilde
Een jaar of 10 geleden zat ik er nog op te hameren dat ik dacht dat dat toch wel de toekomst zou zijn en dat het fijn zou zijn om de zadels met klittenbandkussens te gaan maken, maar Barefoot heeft toen toch gekozen voor het VPS systeem.
Met het idee dat het veel meer rotzooi-proof is en mensen dan nog altijd de inlages in de pad aan kunnen passen als ze iets willen veranderen. En eigenlijk ben ik er al jaren blij om dat we geen verplaatsbare kussens hebben want ik vind het zelf ook een crime om ze er recht en helemaal goed symmetrisch onder te krijgen
Maar als je graag alles wilt kunnen verstellen en het ook heel goed secuur kan en doet, dan is het zeker wel een meerwaarde
Debbie00 schreef:Ik zit eraan te denken of een schoftuitsparing te knippen in mijn standaard BF pad. Ik heb 2 pads en bij de ene zit er al een kleine uitsparing en de andere helemaal niet. Zijn er toevallig mensen die ook een uitsparing hebben gemaakt???
pluisbeer schreef:Debbie00 schreef:Ik zit eraan te denken of een schoftuitsparing te knippen in mijn standaard BF pad. Ik heb 2 pads en bij de ene zit er al een kleine uitsparing en de andere helemaal niet. Zijn er toevallig mensen die ook een uitsparing hebben gemaakt???
Ja ik, heb bij mijn Haf pad stukje ingeknipt en met een grove steek met de hand omgelust, werkt prima. Zat me altijd te ergeren dat de pad zo naar beneden trok met rijden. had ik eerder moeten doen.
_PatriciaH schreef:pmarena schreef:Dat is inderdaad ook de reden dat Barefoot geen losse kussens wilde
Een jaar of 10 geleden zat ik er nog op te hameren dat ik dacht dat dat toch wel de toekomst zou zijn en dat het fijn zou zijn om de zadels met klittenbandkussens te gaan maken, maar Barefoot heeft toen toch gekozen voor het VPS systeem.
Met het idee dat het veel meer rotzooi-proof is en mensen dan nog altijd de inlages in de pad aan kunnen passen als ze iets willen veranderen. En eigenlijk ben ik er al jaren blij om dat we geen verplaatsbare kussens hebben want ik vind het zelf ook een crime om ze er recht en helemaal goed symmetrisch onder te krijgen
Maar als je graag alles wilt kunnen verstellen en het ook heel goed secuur kan en doet, dan is het zeker wel een meerwaarde
Maar barefoot heeft weer een pommel wat veel te smal of te groot kan zijn als mensen niet opletten of zich er in verdiepen.., hoevaak ik wel niet hoor "boomloos past altijd" nou nee, met elk merk is wel iets waar je op moet letten!