Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annaxmaex schreef:ik mag geen dekjes meer kopen van mezelf. 2 weken geleden te horen gekregen dat mn paard zijn knieën het kraakbeen zo goed als versleten is en zijn meniscus niet meer goed is. dus hij gaat op half pensioen, 2-3 keer per week mag hij nog 20-30 minuutjes lopen en dat is het
ivy_power89 schreef:
DinkeyGirl schreef:ivy_power89 schreef:
https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... adine.html
Van Ps of Sweden is ee ook een rode met een donkergrijze rand de scarlett.
Zertab schreef:Farjen schreef:Volgens mij kan echt elke kleur op een haflinger
Persoonlijk vind ik geel niet mooi op een Haf terwijl dat min lievelingskleur is
Texas02 schreef:PS heeft mijn roze velvet trouwens vandaag verzonden, hoe lang duurt zoiets meestal? Er zit wel een linkje bij, maar daar staat alleen in dat ze hem op 07.03.2025 verzonden hebben, nergens wanneer ik hem mag verwachten. Ziet er heel anders uit dan ik van DHL gewend ben.
annaxmaex schreef:dankjewel allemaal, met kers op de taart heeft hij vorig weekend verstoppings koliek gehad, gister avond gaskoliek en allergische reactie op de muggen... niet ons jaar dit.
Ik verkoop een paar dekjes nog, ivm deze kosten
ES timeless rose
PS faded rose berry floret
PS christmas dusty wine
PS berry pink
Allemaal goede staat, voor fotos en prijs stuur maar pb
annaxmaex schreef:dankjewel allemaal, met kers op de taart heeft hij vorig weekend verstoppings koliek gehad, gister avond gaskoliek en allergische reactie op de muggen... niet ons jaar dit.
Ik verkoop een paar dekjes nog, ivm deze kosten
ES timeless rose
PS faded rose berry floret
PS christmas dusty wine
PS berry pink
Allemaal goede staat, voor fotos en prijs stuur maar pb