Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Sterrenpony schreef:Wat ook kan helpen om op de plekken waar de haren afschuren een klein beetje antiklit te spuiten.
Zodat het makkelijker glijd
Goed plan, maar dan alleen daar!!!! Anders hang je binnen de kortste keren onder aan de buik van je paardenvriendje
Kwetal schreef:Sterrenpony schreef:Wat ook kan helpen om op de plekken waar de haren afschuren een klein beetje antiklit te spuiten.
Zodat het makkelijker glijd
Goed plan, maar dan alleen daar!!!! Anders hang je binnen de kortste keren onder aan de buik van je paardenvriendje
Nandos schreef:Is het voor de ghost zadels alleen mogelijk ook daadwerkelijk de Ghost seat saver te gebruiken? Of passen andere seatsavers hier ook op?
siskeh schreef:Ik heb volgens mij ze op FB zien staan kan dat kloppen? Zou je mij anders een linkje willen sturen?
Tja, het hoort er een beetje bij soms, mensen weten niet hoeveel iets nieuw kost, of er is een goedkopere namaak/look-a-like en die zijn nieuw al bijna de helft van de prijs van een goed product.
Gewoon je poot stijf houden
Samantha89 schreef:Wat vinden jullie een nette prijs voor een toscana, gekocht juni vorig jaar, met wrongen waar ik 1 keer op heb gezeten, en een mandriana uit half 2019, niet intensief gebruikt waar ik m van heb gekocht vorig jaar en bij mij helemaal niet gebruikt en echt in super nette staat? Ik krijg biedingen van 150 euro, vind ik zelf echt te weinig, en dan wordt ik ook nog uitgemaakt voor bitch! omdat ik dat te weinig vind. Ik vind het echt zo bizar!
Samantha89 schreef:Naja ik wilde zakken voor de mandriana naar 300 en voor de toscana 425. Zonder de beugelriemen, want de meeste willen die er toch niet bij, maar als ze dit lezen dan zeggen ze oh ja ik wilde er 200 voor geven. Terwijl ik de nieuwprijzen erbij gezet heb. Dan denk ik echt jeetje, ik snap dat ze in waarde zakken, maar het lijkt wel steeds erger te worden dan mensen er een habbekrats voor willen geven. En dan nog zo asociaal doen! Ik kan er echt met mijn verstand gewoon niet bij.