Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne_xxxx schreef:Ik kom me hier ook eens melden, heb sinds kort een Barefoot Missoula nut. Ben er enorm blij mee! Heb mijn paard nog nooit zo ontspannen zien lopen als dat ze nu doet. [ [url=m/epXwmh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dWE7hd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben alleen nog op zoek naar een andere pad voor eronder. Iemand nog goeie tips voor een westernpad met inlages? Ben niet gelijk fan van de kifrapads ivm de wollige onderkant.
sanne_xxxx schreef:Ik kom me hier ook eens melden, heb sinds kort een Barefoot Missoula nut. Ben er enorm blij mee! Heb mijn paard nog nooit zo ontspannen zien lopen als dat ze nu doet. [ [url=m/epXwmh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dWE7hd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben alleen nog op zoek naar een andere pad voor eronder. Iemand nog goeie tips voor een westernpad met inlages? Ben niet gelijk fan van de kifrapads ivm de wollige onderkant.
Fjordengek93 schreef:Merk toch dat de Ghost ook niet alles is, ik ben ook een beetje allergisch voor klittenband.. als Ghost nou vaste kussens had was ik om geweest
Maartje1990 schreef:Fjordengek93 schreef:Merk toch dat de Ghost ook niet alles is, ik ben ook een beetje allergisch voor klittenband.. als Ghost nou vaste kussens had was ik om geweest
Ik vind het klittenband juist fijn daardoor kun je de kussens helemaal finetunen naar je paard en evntueel de inlages makkelijk aanpassen. Het zit daarnaast echt súper stevig vast dus ik snap je probleem
Eigenlijk niet zo goed?