Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sydney_Zorro schreef:Hier vandaag ook weer eens een foto gemaakt van mijn collectie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
annaxmaex schreef:ik mag geen dekjes meer kopen van mezelf. 2 weken geleden te horen gekregen dat mn paard zijn knieën het kraakbeen zo goed als versleten is en zijn meniscus niet meer goed is. dus hij gaat op half pensioen, 2-3 keer per week mag hij nog 20-30 minuutjes lopen en dat is het
annaxmaex schreef:ik mag geen dekjes meer kopen van mezelf. 2 weken geleden te horen gekregen dat mn paard zijn knieën het kraakbeen zo goed als versleten is en zijn meniscus niet meer goed is. dus hij gaat op half pensioen, 2-3 keer per week mag hij nog 20-30 minuutjes lopen en dat is het
Zertab schreef:Iemand een knal blauw dekje of rood op een Haflinger (of anders licht) paard?