Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Padoertje schreef:maessie schreef:Ik heb nog geen verzendbewijs oid, dus gok dat ze wat later komen.
Padoertje bedoel je de lemon ruffle?
Ja inderdaad de ruffle. Ik weet niet of ik de witte bies van de ES Lemon leuk vind, dus hoop ik ergens de ruffle nog te vinden.
maessie schreef:Ooh dat had ik gisteren moeten weten Tango!heb de basil rijlegging besteld..
Ik kwam net deze foto tegen op marktplaats, meestal vind ik de lavender niet zo, maar op dit paard..![]()
[ [url=m/SCn0Cr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik kwam dit shirt van Nike tegen, zou best eens bij de lemon kunnen gaan passen
[ [url=m/ug8GVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Idd de lemon ruffle is je grootste kans op marktplaats oid.
De lemon monogram en de lightblue en pink komen onder voorbehoud van levering 27 mei uit zei de ruitersportzaak tegen mij.
Tango1979 schreef:Wauw echt prachtig op jouw bruine!! Ik kom bijna in de verleiding, maar ik wordt echt gek van lichte kleuren. Mijn zadel geeft ook strepen![]()
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan voorkomen? Heb sowieso een paard dat snel zweet, ik denk dat het daar door komt
Autumnn schreef:https://www.divoza.com/nl/mondoni-activ ... tracker-be
Ik heb de petrol en Bordeaux besteld. Hopen dat ze matchen
EarthFocus schreef:Autumnn schreef:https://www.divoza.com/nl/mondoni-activ ... tracker-be
Ik heb de petrol en Bordeaux besteld. Hopen dat ze matchen
Ik zit dit echt om 23:51 te lezen.
Zocht nog een bijpassend shirtje voor mijn Petrol Ruffle.
Dus ik naar de site. Tot 00:00 nog 25% korting op 1 artikel naar keuze.
Snel dat shirtje in mijn winkelmandje, kortingscode invullen.
Wil ik betalen, loopt de site vast...
Stressssssss
Maar om 23:59 heb ik mijn shirtje kunnen scoren met 25% korting
Nu hopen dat die past en niet te klein of te groot valt, maar anders kan ik hem nog ruilen.
XiiaaooNaa schreef:Omdat meerdere vroegen naar fotos van de Olivine en Forest Green...
Ondanks dat het echt 2 totaal verschillende dekjes zijn krijg ik ze met geen mogelijkheid ‘goed’ op de foto liggend.
[ [url=m/jxsaP9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JmJeJd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AysckS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f3ta3Y.jpg]Afbeelding[/url] ]