Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunniva schreef:Ik heb even een vraagje. Ik heb nu 1 keer met de ES Sapphire gereden en het dekje was bezweet, ook aan de buitenkant. Ik zag gelijk kringen ontstaan met opdrogen, dus ik heb hem maar gelijk gewassen. Maar die kringen zijn er niet helemaal uit... vind het zonde hem meteen weer in de was te doen... Meer mensen die dit herkennen?
_Nicky schreef:Daphara schreef:Zijn er eigenlijk meer kleuren van ES met D-ring lussen?
Ik heb de Golden Olive al en vind die kleine lusjes echt zoveel fijner dan de grote lussen.
Merlot Crystal, maar mijn Merlot Crystal heeft wel normale lussen. Ik denk dat het een eenmalig probeersel was?
Sunniva schreef:Ik heb even een vraagje. Ik heb nu 1 keer met de ES Sapphire gereden en het dekje was bezweet, ook aan de buitenkant. Ik zag gelijk kringen ontstaan met opdrogen, dus ik heb hem maar gelijk gewassen. Maar die kringen zijn er niet helemaal uit... vind het zonde hem meteen weer in de was te doen... Meer mensen die dit herkennen?
Kelszz_ schreef:Heel benieuwd wat de nieuwe kleuren mogen gaan worden in augustus!
Met mijn dekjes nog geen last gehad van zweet vlekken die er niet uit willen.
Veertje ik durf het zo niet te zeggen eigenlijk. Misschien de pink pearl ?
Hier even een collectie foto
(Steel blue, pink pearl, bricked Orange, Purple gold, amazonite, golden Olive, pistachio)![]()
[ [url=m/FvF1U9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kelszz_ schreef:Kimley nou echt hoordie vond ik al heel lang gaaf en ben blij dat hij er nu tussen zit.
Dankjewel voor je compliment darkadia!
Ik heb een shirtje voor bij de steel blue nu onderweg dankzij BopjeBo.
Nu nog een shirtje voor bij mijn pistachio. Daar twijfel ik nog hard overwelke passend is
josewoos schreef:Na lang twijfelen heb ik de jumpingset besteld van ES Sapphire.
Dat word mijn eventing kleur
Is het nu al, maar die set is echt al zo oud dat het wel toe is aan vervanging. En deze kleur staat gewoon het mooiste![]()
Ik hoop alles (ik heb ook wat shirts besteld om te kijken wat erbij past) voor 5 juli binnen te hebben zodat ik dan met de cross ermee kan rijden en hier foto's kan delen