Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Raamzicht schreef:Ja die fur is mooi! Komen ze ook in korter dan Arizona maat 1?
Kitty,vind op de foto's nu lijken alsof je best wel ver achter op de rug zit. Bij de laatste rib. Misschirn even wat verder naar voor gaan zitten? Of het verrekent omdat oo deze foto's net even achterover /onderuit zit. Kan ook.
Kitty_ schreef:Raamzicht schreef:Ja die fur is mooi! Komen ze ook in korter dan Arizona maat 1?
Kitty,vind op de foto's nu lijken alsof je best wel ver achter op de rug zit. Bij de laatste rib. Misschirn even wat verder naar voor gaan zitten? Of het verrekent omdat oo deze foto's net even achterover /onderuit zit. Kan ook.
Mm misschien heb je wel gelijk hoor, denk dat hij ietsjes meer naar voren mag voor het mooie.
pmarena schreef:Dani_ schreef:Mooi die Arizona Fur!!
Maaruh, wat voor beugels zitten eraan? Die zien er ook comfi en veilig uit.
Zijn ook gewoon van die gedraaide beugels met korf, fijnste beugels die ik ooit heb gehad want lekker ruim voetbed, gedraaide ophanging èn veilig door korf
Kwetal schreef:Hoe breed wil je dat kussen kanaal krijgen en waarom???
Je paard beweegt meer voor en achter, dus wordt de pad daar ook viezer, je wrijft ahw het vuil er af.
Zijn ook gewoon van die gedraaide beugels met korf, fijnste beugels die ik ooit heb gehad want lekker ruim voetbed, gedraaide ophanging èn veilig door korf
Citaat:Zijn het dan deze: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... tstop.html ???
Want dan ga ik die einde van de maand ook ff bestellen, dacht dat ze alleen in kindermaat waren