xxVon schreef:Jahoor:Heb je misschien een foto daarvan?

Heb hier wel een eigen frontriem aan, en een bontje eronder. Aan de onderkant van de neusriem zit vanwege dat ringetje wel een soort van bobbeltje, vandaar dat bontje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:xxVon schreef:Jahoor:Heb je misschien een foto daarvan?
[ [url=m/1CwRVo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb hier wel een eigen frontriem aan, en een bontje eronder. Aan de onderkant van de neusriem zit vanwege dat ringetje wel een soort van bobbeltje, vandaar dat bontje
MoniekV schreef:Vooral de leerkwaliteit denk ik, bij mijn paarden hoef ik hem niet zonder bontje te gebruiken, dat 'harde' leer vinden ze fijn op de neus.
Dabo schreef:MoniekV schreef:Vooral de leerkwaliteit denk ik, bij mijn paarden hoef ik hem niet zonder bontje te gebruiken, dat 'harde' leer vinden ze fijn op de neus.
Ja kwaliteit is wel minder, maar ik moet zeggen dat ik het nog best 'goede' kwaliteit vind voor die prijs.
Je laatste zin moet denk ik zijn ' dat 'harde' leer vinden ze NIET fijn op de neus'... ?
Capriootje schreef:Ik vind ze sowieso qua leer kwaliteit wel tegenvallen voor de prijs.. Had wel wat meer verwacht eerlijk gezegd. Mijne is 3 maanden oud en je ziet het leer al rimpelen ondanks goed onderhoud.
Capriootje schreef:Ik vind ze sowieso qua leer kwaliteit wel tegenvallen voor de prijs.. Had wel wat meer verwacht eerlijk gezegd. Mijne is 3 maanden oud en je ziet het leer al rimpelen ondanks goed onderhoud.
Capriootje schreef:Ik heb ledergel van Rapide voor al m'n bruine tuig, al jaren.. Stalgenootje heeft precies hetzelfde.. Misschien een mindere lichting ofzo?
Ik heb meestal wel duurdere hoofdstellen en die zijn altijd wel zachter en fijner leer geweest dan deze.