Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mala26

Berichten: 5018
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:35

Agradi heeft nu ook een 20% korting. Zitten ook le mieux dekjes bij.

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:59

Equistitch heeft ook een paar kleuren in de sale

Zuidpool29
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:59

Heeft iemand inmiddels een foto met suede oak op een zwart paard :D ? Ik vind op internet alleen maar met loire

Granoek
Blogger

Berichten: 10502
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:26

Als ik op tijd klaar ben met werken wil ik wel even bij mijn vriend een zwart paard lenen, als daarvoor nog niemand een foto heeft

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-21 16:03

De nieuwe collectie komt vandaag ook mijn kant op :+
Ik heb maar nieuwe opbergdozen gekocht want het past niet meer :=

Maddy_Paola

Berichten: 1340
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:03

Afbeelding
Kreeg de dijon loire vandaag binnen dus even voor foto opgelegd, zo is ie ook op een grijze dag echt prachtig, en dat terwijl ik niet van geel houd _O-

Nu alleen nog de rollnecks scoren en een vest, twijfel nog welke, en kijken of ze matchen met andere dingen O:)

Nog even wachten op de oak en rioja, want ja loire he

Nathalie__

Berichten: 373
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:06

Ja vers van de pers: een foto op een zwarte. Verdient geen schoonheidsprijs deze foto’s, maar voor het idee.. en onder kunstlicht, regende nogal..
Afbeelding
Afbeelding

Maddy_Paola

Berichten: 1340
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:08

Nathalie__ schreef:
Ja vers van de pers: een foto op een zwarte. Verdient geen schoonheidsprijs deze foto’s, maar voor het idee.. en onder kunstlicht, regende nogal..
[ [url=m/MKrAt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OLACs4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vind dit mooier staan dan ik had verwacht, dacht echt dat oak suede weg zou vallen op donkere paarden :oo

Granoek
Blogger

Berichten: 10502
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:24

Ik vind hem in het echt wel donkerder dan op die foto’s :)

eukje

Berichten: 330
Geregistreerd: 07-09-05
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:30

Nathalie__ schreef:
Ja vers van de pers: een foto op een zwarte. Verdient geen schoonheidsprijs deze foto’s, maar voor het idee.. en onder kunstlicht, regende nogal..
[ [url=m/MKrAt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OLACs4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Staat heel sjiek hoor! Mooi!!

Nathalie__

Berichten: 373
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:56

Granoek schreef:
Ik vind hem in het echt wel donkerder dan op die foto’s :)

Daarom heb ik er ook even bij gezet dat dit onder kunstlicht was, hij is in ander licht inderdaad weer donkerder. Maar ik vind hem verrassend genoeg mooier dan gedacht, gelukkig valt hij niet compleet weg op een zwarte!

meiske1577
Berichten: 1656
Geregistreerd: 28-06-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:52

Zijn er mensen die een Lemieux close contact dekje met merino wol hebben? Is dit een beetje vergelijkbaar qua dikte als de bontonderleggers van Lemieux? Mijn zadel is aangepast op de bontonderlgger, nu lijkt het me voor op vakantie wel fijn bij langere ritten om een bont dekje te gebruiken, zodat het wol gelijk op de huid ligt. Maar doen moet het wel dik genoeg zijn...

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... 26392.html

Celebi
Berichten: 3940
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 18:41

Zo blij met mijn mesh dekje. Was bang dat zwart wat saai zou zijn maar ik vind het ongelooflijk stoer staan! Was vooral voor de regenachtige dagen (sneller drogen) of juist de warme dagen vanwege het zweten en ik ben erg enthousiast!

Afbeelding

pantarhei

Berichten: 9103
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 19:02

meiske1577 schreef:
Zijn er mensen die een Lemieux close contact dekje met merino wol hebben? Is dit een beetje vergelijkbaar qua dikte als de bontonderleggers van Lemieux? Mijn zadel is aangepast op de bontonderlgger, nu lijkt het me voor op vakantie wel fijn bij langere ritten om een bont dekje te gebruiken, zodat het wol gelijk op de huid ligt. Maar doen moet het wel dik genoeg zijn...

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... 26392.html


Ik heb een zadelvormig doekje met wol onder de kussens en die is mooi dik

mavantos

Berichten: 3683
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 23:03

Ik ben echt helemaal klaar met Lemieux. Ik wacht nu al 10(!) maanden op de snugboots ultra mesh via de lokale ruitersportzaak hier. Inmiddels was ik zo ver dat ik de normale pro versie dan maar wilde, omdat het zo vreselijk lang duurt... Zijn ze daar meer gestopt :r

Misschien kunnen ze beter e.e.a. op orde maken ipv nieuwe collecties uitgeven. :x

Laura_
Berichten: 5392
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 23:05

Jeetje dat is wel echt heel erg lang!!

Spenk
Berichten: 21887
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 23:24

mavantos schreef:
Ik ben echt helemaal klaar met Lemieux. Ik wacht nu al 10(!) maanden op de snugboots ultra mesh via de lokale ruitersportzaak hier. Inmiddels was ik zo ver dat ik de normale pro versie dan maar wilde, omdat het zo vreselijk lang duurt... Zijn ze daar meer gestopt :r

Misschien kunnen ze beter e.e.a. op orde maken ipv nieuwe collecties uitgeven. :x

Die is anders best te krijgen... Heb er meerdere mensen mee zien rijden. De ultra mesh. Hypostore EJ allemaal direct leverbaar hoor. Dus dat zal aan je ruitershop liggen.

mavantos

Berichten: 3683
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 23:57

Spenk schreef:
mavantos schreef:
Ik ben echt helemaal klaar met Lemieux. Ik wacht nu al 10(!) maanden op de snugboots ultra mesh via de lokale ruitersportzaak hier. Inmiddels was ik zo ver dat ik de normale pro versie dan maar wilde, omdat het zo vreselijk lang duurt... Zijn ze daar meer gestopt :r

Misschien kunnen ze beter e.e.a. op orde maken ipv nieuwe collecties uitgeven. :x

Die is anders best te krijgen... Heb er meerdere mensen mee zien rijden. De ultra mesh. Hypostore EJ allemaal direct leverbaar hoor. Dus dat zal aan je ruitershop liggen.



Ligt niet aan de ruitershop, maar aan Lemieux. Ze hebben bepaalde producten maar naar een paar winkels toegestuurd, omdat er niet genoeg van is. Sowieso zijn de zwarte ook niet leverbaar via Hypostore en dat is nou precies de kleur die ik wil.

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 00:22

meiske1577 schreef:
Zijn er mensen die een Lemieux close contact dekje met merino wol hebben? Is dit een beetje vergelijkbaar qua dikte als de bontonderleggers van Lemieux? Mijn zadel is aangepast op de bontonderlgger, nu lijkt het me voor op vakantie wel fijn bij langere ritten om een bont dekje te gebruiken, zodat het wol gelijk op de huid ligt. Maar doen moet het wel dik genoeg zijn...

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... 26392.html


Afbeelding
Ik heb deze, die is mooi dik. Gebruik deze ook in plaats van een losse onderlegger :j

Zuidpool29
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 07:41

Nathalie__ schreef:
Ja vers van de pers: een foto op een zwarte. Verdient geen schoonheidsprijs deze foto’s, maar voor het idee.. en onder kunstlicht, regende nogal..
[ [url=m/MKrAt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OLACs4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh dat valt me niet tegen!
Super bedankt!

Spenk
Berichten: 21887
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 08:40

Maar mavantos de zwarte zijn er wel geweest maar uitverkocht nu ook bij LeMieux zelf. Er zijn nog altijd grote tekorten aan grondstoffen dus niet gek ze niet volop produceren kunnen en leveren aan hun grootste klanten.

Zo'n harde plastic schaal is anders dan een dekje en juist dat plastic daar zijn wereldwijd enorme tekorten van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 08:43

Weet er iemand waar je de baselayers Dijon en Rioja kan vinden met eventueel korting? Of 1 van beide kleuren bij een ander merk aan een fijne prijs?
Vanaf volgende week start ik weer met cross, en ik zou graag die kleuren een keer willen gebruiken :D (vooral de Rioja, omdat die heel sterk bij onze clubkleur lijkt aan te sluiten).

En als ze er een fijne grijze rijbroek verkopen, liefst zonder siliconen, dan is het helemaal top

pantarhei

Berichten: 9103
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:55

EJ heeft korting en fijne rijproeven van montar

JenniferU
Berichten: 2220
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 12:34

Gister de fleece lined brushing boots maat L gepast voor achter:
Afbeelding

Ik ben er blij mee **\O/**

xSCWx

Berichten: 7101
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 14:48

Ik wil echt heel graag een Mesh dekje. Maar welke zouden jullie onder een veelzijdigheid zadel doen? Dressuur of CC? Bij EJ noemen ze de CC veelzijdig…