Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:Wubwub schreef:Ik blijf het een gaaf zadel vinden
Wat voor beugels zitten er nu aan Kitty/Pmarena?? Lijken me erg fijn en ik ben nog op zoek naar dat soort dingen.
Ohh blijf dan maar uit m'n buurt![]()
Ik denk dat het zadel volgende week weer terug gaat...
TinkerTreas schreef:Droogt zo'n schaap een beetje, als je in de regen hebt gereden?
xyzutu2 schreef:Ik las dat de Ghost zadels ook bij Horse Event te bewonderen zijn, leuk! Kun je daar ook op de vier varianten (piccolo, normaal, en beide soorten wrongen) zitten om ze even uit te testen?
Ik vraag me namelijk af welke zitmaat ik nodig heb en of ik dan de Roma of Firenze nodig heb qua wrongen. Ik heb de normale maat Quilty, alleen zit die te ruim, dus vroeg ik me af of ik dan een piccolo nodig heb, of dat de schuinere Firenze/Quevis-wrongen de zit ook al korter maken?
En zijn de Barefoot zadels eigenlijk ook aanwezig op het HE? Lijkt me leuk om die ook weer eens te zien met alle ontwikkelingen die er zijn geweest, plus natuurlijk de FUR - als die er al is.
Kitty_ schreef:TinkerTreas schreef:Droogt zo'n schaap een beetje, als je in de regen hebt gereden?
Ook dat hebben we ( helaas ) kunnen testen vandaag tijdens een regenbuitje. Het regenwater trekt niet in de wol maar blijft er een soort van op liggen. Net zoals bij een schaapje in de wei![]()
Zadel was netjes droog toen we terug kwamen. Hoe dat in de stortregen gaat weet ik niet en wil ik ook niet testen
Kitty_ schreef:TinkerTreas schreef:Droogt zo'n schaap een beetje, als je in de regen hebt gereden?Citaat:Ook dat hebben we ( helaas ) kunnen testen vandaag tijdens een regenbuitje. Het regenwater trekt niet in de wol maar blijft er een soort van op liggen. Net zoals bij een schaapje in de wei![]()
Zadel was netjes droog toen we terug kwamen. Hoe dat in de stortregen gaat weet ik niet en wil ik ook niet testen
Dat is wel mooi dan. Geeft het veel meer steun?
Ik vind het eigenlijk niet heel mooi, maar het lijkt me wel heerlijk zitten.
Kwetal schreef:Barefoot weet ik niet, maar Ghost is er zeker en je kunt op alle modellen proefzitten, ook op de Barocco en de barebackpad en volgens mij is er ook een model in wol. Een zadel geheel in synthetisch leer (gewoon een Quevis als ik het plaatje goed onthouden heb)
De schuinere wrongen maken de zit juist groter ....