En gisteravond heb ik de PS of Sweden Signature Heather Lilac besteld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milka schreef:Vandaag de dark bordeaux gepakt.
Mijn inrijdster heeft vandaag voor het eerst een linker galopje gedaanEerst aan de longe daarna gewoon los. Hij was zo braaf
Daarna heb ik m weer overgepakt. Zonder spanning er op gegaan. En vandaag ook voor het eerst gestapt op de rechterhand. Daar heeft hij nog wat meer moeite met zijn balans dus was ook weer even wennen voor mij maar hij deed het hartstikke braaf
[ Afbeelding ]
Oretha schreef:Prachtig die dark bordeaux!![]()
Is er iemand die een foto heeft van de modern moonless night?
Twijfel om het aan te schaffen, maar de kleur is steeds anders op ieder plaatje
Texas02 schreef:Hier vandaag de Anemone, die paste echt bij het mooie voorjaarsweer![]()
[ Afbeelding ]
En gisteravond heb ik de PS of Sweden Signature Heather Lilac besteld![]()
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:Oretha schreef:Prachtig die dark bordeaux!![]()
Is er iemand die een foto heeft van de modern moonless night?
Twijfel om het aan te schaffen, maar de kleur is steeds anders op ieder plaatje
Ik heb de classic moonless night, hier in zonlicht. Hij lijkt hier wel iets lichter dan hij echt is omdat ze in de volle zon staat:
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Ik heb de PS Velvet Scarlet Pink nog besteld met de 15% extra korting op sale bij PS zelfDie vond ik al vanaf dag 1 mooi, maar had er geen 129 euro voor over.
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:Nou zeker sjiek, blijft ook 1 van mijn favorieten! Heb hem dubbel dus als iemand er nog 1 zoekt, voor 40 ex verzenden mag hij weg en is izgs!
Heeft er iemand toevallig een vergelijkingsfoto van de eerste PsoS monogram grape en de orchid bloom?
Texas02 schreef:Je hebt hem er al staan maar dan zonder de spatie, de code is EXTRA15Er staat wel bij exclusive members offer, maar ik ben alleen maar voor de nieuwsbrief aangemeld en verder niet. De code deed het ook al voordat ik mijn e-mailadres invoerde.