Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sica schreef:Ik vond de kwaliteit ook erg meevallen vergeleken met de prijs. Heb er helaas nog niet mee kunnen rijden, singel en dekje staan in bestelling maar duurt wel erg lang...
Ga jij ze voor ongeveer dezelfde prijs als de bosrand aanbieden pmarena? Dan kan ik geïnteresseerden naar jou verwijzen.
pmarena schreef:Sica schreef:Ik vond de kwaliteit ook erg meevallen vergeleken met de prijs. Heb er helaas nog niet mee kunnen rijden, singel en dekje staan in bestelling maar duurt wel erg lang...
Ga jij ze voor ongeveer dezelfde prijs als de bosrand aanbieden pmarena? Dan kan ik geïnteresseerden naar jou verwijzen.
O heb jij er ook 1, wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
En wanneer was dat? Ik vind het zo maf dat ze ze ineens niet meer aanbieden van de Bosrand, ik zie helemaal geen paardenspullen meer van ze staan, lijkt wel alsof ze ermee gestopt zijn
Atent schreef:Dat dacht ik ook. Die rits komt vast goed. Nu nog uitzoeken wat voor pommels erbij zitten. Die ik er los bij heb staat niets op. En nog een singel van 45cm.
Shirley schreef:Atent schreef:Dat dacht ik ook. Die rits komt vast goed. Nu nog uitzoeken wat voor pommels erbij zitten. Die ik er los bij heb staat niets op. En nog een singel van 45cm.
Die Kieffer is 45 cm
Wat ziet jouw paard er prachtig uit, Geryon
En leuk van dat zadeltje, Bianca !
Ga je het ook zelf in gebruik nemen om uit te testen ?