Capriootje schreef:Ja heb gelukkig nog wel wat gaatjes over, heb besloten om het hoofdstel te houden.Spook heeft normaal altijd cob en van deze ook full. Heb je nog wat gaatjes over voor als hij wat uittrekt? Dan zou ik zeker full houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mandje schreef:thnx!Ik heb hem bij dabo gekocht. Bevalt mij erg goed. Ook super tevreden over de service.
Azmay schreef:Ik kan ze langer/korter/breder/smaller maken hoor, maar het blijft wel badstof idd gevuld met 3 lagen polyfill ... geen schaap dus nee.Die zijn me te lomp en niet mooi, zijn ook geen bontjes
Nouvel schreef:Ik heb een hele smalle platte van dabo, die past er goed onder hoor.
en ik ben nog steeds stilletjes op zoek naar de tobacco versie, die schijnt ook 2e hands niet zo eenvoudig te vinden te zijn helaas...
Leen schreef:Een ander verschil met de multi 1 en 2 is dat de neusriem wat breder is voor comfort en het stukje waar de kinriem mee bevestigd wordt aan de neusriem is een laagje leer over getrokken ipv gewoon nylon. Zit dus wel nylon in voor de stevigheid.