Dekje en hoofdstel is nieuw, al is het dekje niet echt goed te zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Astrid schreef:Loesje1991 schreef:Iemand al de eskadron ice cotton in bezit? ik heb die tot nu toe nog niet online gevonden op een donker paard...
Even op pferdetrends.com kijken en paar pagina's terug staan er foto's van de ice, maar niet op paard denk ik.
NienkeV1994 schreef:Ik vind hem ook gaaf maar mag van mezelf echt even geen eskadron meer kopen
Shinedown schreef:Super gave Nici dekjes hierboven zeg!
Maar ik heb even een serieuze vraag. Ik heb drie halsters voor mijn paard, een gewoon poets halster, een wat ouder en een simpel mooi halster. Stuk of 4/5 dekjes in allemaal een andere kleur. Het is praktisch want ik kan fijn wisselen voor als er een paar vies zijn. Maaar.... Wat heb je aan 20 dekjes (zoals hierboven?) Absoluut geen commentaar, want ik vind ze echt prachtig (ik zie er een paar die ik ook wel zou willen hebben). Maar gebruik je ze allemaal? Waarvoor heb je er zoveel? Waar bewaar je ze allemaal? En nog eens, hoe kan je ze nou allemaal gebruiken :p
Nogmaals, absoluut geen commentaar, maar een serieuze vraag aan mensen met + 20 dekjes.