Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Colinda20 schreef:Vraagje heeft iemand toevallig de afmetingen van de pa en es dekjes maat cob. Helaas zijn mijn dekjes van mijn vorige hafje te groot voor haar[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:Mariska_vD schreef:Omdat ik zelf alleen nog maar met LeMieux rij zit ik er aan te denken om mijn alltime favorite dekje te verkopen de PS of Sweden Grape. Zijn er mensen uit dit topic die interesse hebben?
[ Afbeelding ]
Ja ik, heel graag! Zoek hem al heel lang en dacht er ook 1 gekocht te hebben maar ben toen opgelichtWat wil je er voor hebben?
DinkeyGirl schreef:Vandaag weer les gehad, en voor t eerst een paar pasjes galop mogen voelen![]()
Ben super trots op haarEn de modern luxe staat haar echt prachtig
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:Vandaag weer les gehad, en voor t eerst een paar pasjes galop mogen voelen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:_Nicky schreef:Dat is de minimal grey!
Mooie foto’s hier boven
De Minimal Grey is toch veel nieuwer dan 2019? Of niet? En hij is wel echt lila, niet grijs. Wij komen er ook niet uit welke het moet zijn. Ik kom wel net de Amethyst tegen bij het opzoeken van de Minimal Grey, kan die het ook zijn?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]