Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.. Plukje schreef:Ik ben ook zo benieuwd! Ik baal er stiekem wel van, want ik heb hem echt heel snel ge-pre-orderd bij Ruitergoed. Hij komt deze week, maar als ik dit had geweten had ik hem bij Agradi ge-pre-orderd.
Slaat natuurlijk nergens op, want ik kan heus wel een week zonder Oak dekje, maar ik was zo enthousiast…
Die wilde ik echt al een lange tijd. Mijn Musk ligt zo geweldig onder het zadel, ben er heel blij mee.
Coalizione schreef:Ik heb vandaag de Oak full suede dressuur van Agradi binnengekregen en ik moet zeggen dat het echt prachtig staat op een haflinger!
[ Afbeelding ]
Ook even een vergelijking met mijn bruine laarzen en zwarte broek
[ Afbeelding ]
JenniferU schreef:HafNap schreef:Mijn Oak suède is vandaag bezorgd (besteld bij HypoStore). Hij past mooi bij m’n rijbroek van Montar. Natuurlijk wel iets kleurverschil, want het is ander materiaal.
[ [url=m/t0Yp1S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke broek is dit? Moet nog een nieuwe broek en wil een groentint

Snorlex schreef:Ik zie op de website van LeMieux dat de loires op voorraad zijn! Zal vast niet lang meer duren voordat de pre-orders worden geleverd.
Bedankt voor degene met de tip voor 25% korting!