Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Azmay schreef:Ik ga toch maar voor een Ghost zie ik wel.
Heb mijn vriend vandaag op mijn merrie geparkeerd en die paste eigenlijk gewoon niet in de Christ, is ook wel een pony maar toch. Hij wil niet intensief gaan rijden maar eens een ritje zou fijn zijn, hij miste de beugels ook wel echt manegeruiter dat hij is.
wie weet wordt hij met een Ghost nog een echte ruiter??
Mandy_89 schreef:Wat vinden jullie dan van de freeform? ( niet verwarren met de Freemax, dat is de namaak versie)

Hoe kwam je daar zo bij denk je...?
Mandy_89 schreef:Wil dan ook idd wel een echte freeform. Wel 2e hands dan, Nieuw is boven mijn budget. Ben wel benieuwd hoe ze zitten. Zit je hier smaller op dan een barefoot?
Ik woon tegen Den Haag aan.
Mijn dochtertje mocht op mijn boomzadel ook niet zonder beugels met korfjes rijden. Ze schijnen nog zo licht te zijn dat de beugelriem niet altijd los schiet als ze vallen en de voet blijft hangen
Gebruik ze ook voor mijn kleiner broertje van 10 en dat gaat prima. Zijn er ook in leuke kleurtjes. Mijn Trekker heeft anders wel een prima beugelbevestiging, zoals een standaard boomzadel. Maar ik doe het vooral voor comfort en aangezien ik met outdoorschoenen rijd. (Van Ariat)