Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Jenara schreef:Zien jullie je VIP-korting er meteen af gaan? Vroeger zag je meteen de prijs met de korting al af op de website, maar nu zie ik dus gewoon de volle prijzen of met de standaard korting ... Is dit alleen bij mij, want dan mail ik er even over.
Bij mij is het er af, en de prijs was bij mij ook hoger dan bij iemand met een hoger vip level en dus meer korting
Sorriso schreef:Mijn bestelling van de sale bij PS is binnen. Weet nog niet wat ik van de Anastasia vestjes vind. Ik snap wat je bedoelt nu maessie, dat brede stuk begint al vanaf je schouder/sleutelbeen. Het lijkt alsof mijn schouders te breed zijn voor het vest, als ik aan de schouders een beetje pluk zodat ze wat ‘breder’ zitten, valt het probleem met de hals weg. Ik denk dat ik ze terug ga sturen. Ik denk dat een maat groter de schouders niet ineens veel breder maakt en ik denk dat maat L te los zal zitten aan mijn lijf (al ben ik wel een beetje nieuwsgierig). Super jammer want het stofje is echt top!
Ondertussen wel dit;
[ [url=m/yqNKIf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prima2Donna schreef:Heb eindelijk de combi ES Pistachio - QHP peesbeschermers olijf - Montar wedstrijdshirt groen naast elkaar gelegd. Kleurverschillen lijken op de foto groter dan ze werkelijk zijn. Nog een lang oornetje erbij van lietjesmarket en dan is mijn springwedstrijd outfit compleet![]()
[ [url=m/tUtoDF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WUTTa8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EhDxJK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jenara schreef:Jenara schreef:Zien jullie je VIP-korting er meteen af gaan? Vroeger zag je meteen de prijs met de korting al af op de website, maar nu zie ik dus gewoon de volle prijzen of met de standaard korting ... Is dit alleen bij mij, want dan mail ik er even over.
dan ga ik er toch even acheraan mailen, want bij mij is dat nu dus niet meer ... prijzen ingelogd of niet zijn hetzelfde ... en ik ben al zeker 1,5 jaar vip.
Jenara schreef:Zien jullie je VIP-korting er meteen af gaan? Vroeger zag je meteen de prijs met de korting al af op de website, maar nu zie ik dus gewoon de volle prijzen of met de standaard korting ... Is dit alleen bij mij, want dan mail ik er even over.
Roulette_ schreef:Jenara schreef:dan ga ik er toch even acheraan mailen, want bij mij is dat nu dus niet meer ... prijzen ingelogd of niet zijn hetzelfde ... en ik ben al zeker 1,5 jaar vip.
Bij mij is het wisselend welke prijs ik zie, meestal is het op de site wel goed, in mijn winkelmand de originele prijs en bij afrekenen weer goed. Maar heb ook wel eens gehad dat de site ook de originele prijzen had. Heb ze er wel eens naar gevraagd maar kon toen iig niets aan gedaan worden.
Zie je bij het afrekenen wel de juiste prijzen? Dan zou ik het verder zo laten.
Maanlicht schreef:Heeft er iemand ervaring met de Cindy rijlegging?