Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wyana schreef:Hallo, ik ben al een tijdje stille meelezer en vind het steeds fijn te zien welke setjes en dekjes jullie al hebben verzameld. Ondertussen kan ik mezelf toch ook beschouwen als trotse verzamelaar van equestrian stockholm en ps of sweden en ik wil jullie graag een paar setjes laten zien die ik ondertussen heb bijeen gespaard. Ik combineer vaak met Br beenbeschermers die best goed matchen met de kleuren van de dekjes. Ik heb ondertussen de creme de la creme ruffle, beluga black ruffle en de silver ruffle, seagrass, purple white, merlot, black gold en de champagne.
[ [url=m/deyleb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pIM05e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tnH2zR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GKuJOh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/09VdfC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FHnDWE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MJmuqN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D2p7fx.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:wyana schreef:Hallo, ik ben al een tijdje stille meelezer en vind het steeds fijn te zien welke setjes en dekjes jullie al hebben verzameld. Ondertussen kan ik mezelf toch ook beschouwen als trotse verzamelaar van equestrian stockholm en ps of sweden en ik wil jullie graag een paar setjes laten zien die ik ondertussen heb bijeen gespaard. Ik combineer vaak met Br beenbeschermers die best goed matchen met de kleuren van de dekjes. Ik heb ondertussen de creme de la creme ruffle, beluga black ruffle en de silver ruffle, seagrass, purple white, merlot, black gold en de champagne.
Oeh gaaf hoor
Die steel blue staat ook leuk op die pre! En zie ik nou goed dat het een cob is? Past prima!
wyana schreef:Hallo, ik ben al een tijdje stille meelezer en vind het steeds fijn te zien welke setjes en dekjes jullie al hebben verzameld. Ondertussen kan ik mezelf toch ook beschouwen als trotse verzamelaar van equestrian stockholm en ps of sweden en ik wil jullie graag een paar setjes laten zien die ik ondertussen heb bijeen gespaard. Ik combineer vaak met Br beenbeschermers die best goed matchen met de kleuren van de dekjes. Ik heb ondertussen de creme de la creme ruffle, beluga black ruffle en de silver ruffle, seagrass, purple white, merlot, black gold en de champagne.
DiscoDipp schreef:We kunnen er beter nog een topic bij openen met ‘wat heb jij gekocht vandaag?’![]()
(wat je eigenlijk niet nodig had)
![]()
Beetje offtopic, ik was aan t twijfelen tussen de Mila jas en een jas van HV polo, maar ben toch gezwicht voor de hv polo
Van mijzelf, voor mijzelf want ja ik ben jarig vandaag dus dan mag dat![]()
[ [url=m/t2mslz.png]Afbeelding[/url] ]
Devic schreef:Ik lees net op Facebook dat de Kroo de sale van morgen geannuleerd heeft.
Devic schreef:Misschien komt hij in januari in de sale bij de Kroo? Ze gaan nog wel iets doen in januari volgens het bericht.
Ik weet niet of ES in de sale mee zou gaan, ze hebben de voorwaarden ook nergens gepubliceerd volgens mij
Gooiske schreef:Heeft iemand ook ervaring met The Horselet hier?
Heb er vorige week een setje besteld en betaald, wel bevestiging gehad van de bestelling, maar nog geen bericht gehad dat het verwerkt/verzonden is, iemand enig idee hoe lang dat bij hun duurt?