Daphara schreef:MarloesNatje schreef:Misschien zouden jullie ook eens met mij mee willen kijken? Pony heeft sowieso een gevoelig huidje dus ben al een tijdje bezig geweest met verschillende materialen. Tot nu toe ging het goed met de bontsingel, maar helaas nu ook niet meer. Wellicht toch een andere vorm nodig?
Op het moment rijden we niet maar gebruik ik de singel alleen voor het werken aan de dubbele lijnen. Hopelijk zijn onderstaande foto’s voldoende voor een goed beeld. Pony is door maagzweer wat spier kwijtgeraakt, hier zijn we weer rustig aan het opbouwen, foto ohz is nog wel van afgelopen zomer met een ander zadel dan we nu hebben
[ [url=m/KMwvEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g7uSf9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kPuRjO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een goede standfoto maken met singel (het liefst ook met zadel), als je dan kunt aangeven welke singel en welke lengte je nu gebruikt, dan kunnen we makkelijker mee denken in een mogelijke oplossing.
Aangezien het zadel er voorlopig niet op ligt niet een ideale foto, maar vond deze nog. Standfoto is wel recent, maar wel flink spier kwijtgeraakt hier door ziekte.
Heb deze singel nu: https://www.agradi.nl/br-dressuursingel ... -zwart.htm uit mn hoofd 55 of 65 cm, op de foto niet aangesingeld denk ik. Maat kan ik morgen checken