Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Na heel lang kom ik weer eens binnenvallen
We hebben op onze pony nu een Edix tequiro zadel te testen.
Pony loopt pakken beter .
Alleen een fra singel is een no go voor haar
Ze loopt zich open
Wat zij nu leuke alternatieven die ook nog een leuke prijs hebben ?
Zijn deze Tequiro zadels ook 2e hands te koop? .Heb t zelf nog niet gevonden Helaas.
Zinzi_jewel schreef:Vraagje
Western stijl zadels
Welke beugels gebruiken jullie?
Heb een zadel op test en eigenlijk ook besteld met soft step beugels
Maar toch deed mijn knie stom tijdens t rijden.
Heb aan mijn boomzadel equipe flex beugels hangen
Nooit klachten ....
Graag tips die werken
Endurance beugels miss ?
Daphneeeej schreef:Zwarte vacht staat er om bekend door het zout van zweet bruinig te kunnen worden. Dus dan is het logisch dat het onder het zadel bruinig kan zijn tenzij je zweet meteen afspoeld na elke rit. Bij ons op stal ook een zwart menpaard die zweet onder het tuig. Dat paard is ook precies onder borst en schoft tuig bruin.
Fabster schreef:Ik zoek een goeie westernpad. Dat is nig niet zo makkelijk. Alles is tegenwoordig met inlagen. Ook onder het mom van ruggegraadvrijheid. Maar die van mij houdt daar niet van (het is echt een zeldzame zeikerd). Ik heb nu een hele ouderwetse te leen, wat gewoon een hele dikke deken is, van 2,5 cm dik. Helemaal wol. Droogt ook voor geen meter, volgens de eigenaar. Maar daar wordt Sjaak dus wel blij van. Zijn die nog ergens te krijgen? Wil zo graag eerst voelen, voor ik bestel, want moet steeds alles terug sturen.
rollyjogered schreef:Daphneeeej schreef:Zwarte vacht staat er om bekend door het zout van zweet bruinig te kunnen worden. Dus dan is het logisch dat het onder het zadel bruinig kan zijn tenzij je zweet meteen afspoeld na elke rit. Bij ons op stal ook een zwart menpaard die zweet onder het tuig. Dat paard is ook precies onder borst en schoft tuig bruin.
oh, dat wist ik helemaal niet. vet interessant. in de zomer is ze wel helemaal bruin / voskleurig bruin, maar in de winter wordt ze veel donkerder. het bruine nu is inderdaad wel waar ze altijd zweet. al zit het niet bij de singel en op haar borst.
Fabster schreef:Ik zoek een goeie westernpad. Dat is nig niet zo makkelijk. Alles is tegenwoordig met inlagen. Ook onder het mom van ruggegraadvrijheid. Maar die van mij houdt daar niet van (het is echt een zeldzame zeikerd). Ik heb nu een hele ouderwetse te leen, wat gewoon een hele dikke deken is, van 2,5 cm dik. Helemaal wol. Droogt ook voor geen meter, volgens de eigenaar. Maar daar wordt Sjaak dus wel blij van. Zijn die nog ergens te krijgen? Wil zo graag eerst voelen, voor ik bestel, want moet steeds alles terug sturen.
Wendy schreef:Fabster schreef:Ik zoek een goeie westernpad. Dat is nig niet zo makkelijk. Alles is tegenwoordig met inlagen. Ook onder het mom van ruggegraadvrijheid. Maar die van mij houdt daar niet van (het is echt een zeldzame zeikerd). Ik heb nu een hele ouderwetse te leen, wat gewoon een hele dikke deken is, van 2,5 cm dik. Helemaal wol. Droogt ook voor geen meter, volgens de eigenaar. Maar daar wordt Sjaak dus wel blij van. Zijn die nog ergens te krijgen? Wil zo graag eerst voelen, voor ik bestel, want moet steeds alles terug sturen.
Ik heb er nog twee liggen, die mag je zo hebben tegen verzendkosten.