Ik ben heel erg fan van de dekjes van lemieux maar omdat alleen de sensitive zacht genoeg zijn, ben ik snel door de kleuren heen. Ik vind de ps op de foto heel mooie dekjes. Blijven deze net zo mooi liggen en laten ze de schoft vrij als de lemieux?
Schuift inderdaad maar ligt niet aan het dekje. Alle dekjes schuiven bij mij deze blijft juist best goed zitten vergeleken met andere dekjes omdat die een verdikking heeft aan de voorkant.
Ligt je zadel wel ok? Dan hoort hij niet zo te schuiven lijkt mij, zeker niet over die verdikking heen.
proven02
Geplaatst: 31-03-19 09:05
Ja goede, volgens 3 verschillende zadelmakers ligt die helemaal top.
Heb ook weleens een verkeerd zadel erop gehad (bij een niet zon goede zadelmaker) en daar reageerde me paard heel sterk op door meteen enorm te gaan bokken wat ze normaal echt nooit doet. Haar reactie op pijn in combi met wat de zadelmakers zeggen vertrouw ik dan maar meer kan ik niet doen..
Een bontje heb ik ook nog eens geprobeerd op aanraden van een stalgenootje daar reageerde ze ook heel sterk op meteen en zodra die weer af was niks aan de hand, dus ik verwacht dat ze het me wel laat merken als het niet goed zit