edice schreef:Retour sturen bij divoza is wel gemakkelijker/goedkoper.
Dat is waar, maar als je de M besteld bij divoza maakt dat natuurlijk niets uit want die mag je niet retour sturen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
The_Cat schreef:edice schreef:Retour sturen bij divoza is wel gemakkelijker/goedkoper.
Dat is waar, maar als je de M besteld bij divoza maakt dat natuurlijk niets uit want die mag je niet retour sturen
snorremans schreef:Iemand hier die toevallig de eskadron flexisoft beschermers (maat Full) heeft en deze misschien zou willen opmeten?
Mijn veredus piaffe revolution waar ik heel tevreden over was zijn helaas toch net wat te lang, moet dus weer opzoek naar wat anders. Vind het alleen erg lastig goede passende te vinden (hoogte cob maar qua breedte (kliteband) wel full nodig).
Zinzi_jewel schreef:En wat vinden we van simpele flex trainers .
Hoor dat de benen oké blijven eronder .
Maar is dat zo
Zinzi_jewel schreef:En de WoofWear ultra boot ?
Ziet er zo op plaatje goed uit .
Zag ze bij eventing Shop
Zinzi_jewel schreef:Zocht ook echte peeskappen !
Maar vindt niet wat ik wil . En zodoende kwam ik op pijpkousen .
Ik ga eens kijken of ik ze in NL kan bestellen
Capriootje schreef:snorremans schreef:Iemand hier die toevallig de eskadron flexisoft beschermers (maat Full) heeft en deze misschien zou willen opmeten?
Mijn veredus piaffe revolution waar ik heel tevreden over was zijn helaas toch net wat te lang, moet dus weer opzoek naar wat anders. Vind het alleen erg lastig goede passende te vinden (hoogte cob maar qua breedte (kliteband) wel full nodig).
Ik heb ze. Kan ze morgen even meten, uit m'n hoofd 23 cm neopreen en de schaal 21 maar weet het niet zeker meer
wortelsussie schreef:Vind m vrij strak vast zitten?