Ik zag laatst een zwarte/blauwe (fleece?) deken met rode sterren van Harrys Horse... Is die ook van de nieuwe collectie?
Die staat op de homepage van de HH site Maar hij is inderdaad uit de zomer collectie http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .32204801/
Harry Horse is echt leuk dit jaar En BR is in het echt mooier van kleur dan in het foldertje.Twijfels en keuzes... Help
Ik vraag me af of dat als er een dekje van zou zijn of dat dan nog mooi is met van die kleine bloemetje.de broek vind ik overigens wel echt heel leuk!
Ik zit nog steeds te twijfelen over een nieuw setje, of zn satin dekje lichtblauw van HHOf die knalroze van eskadron :p
Naomi_Haffie schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen over een nieuw setje, of zn satin dekje lichtblauw van HHOf die knalroze van eskadron :pOf gewoon allebei
Nies_ schreef:Nee dat helaas niet!hmm balen, moet nog even een buitenhalster hebben. Maar wit is daar niet echt geschikt voor
Damelza schreef:Nies_ schreef:Nee dat helaas niet!hmm balen, moet nog even een buitenhalster hebben. Maar wit is daar niet echt geschikt voor Ik dacht van wel? Volgens mij heeft mijn stalgenootje m in het blauw? Maar dan begin ik wel te twijfelen nu haha Zal vanavond even kijken!
Bij deze collectie zit alleen deze in ieder geval.. Misschien dat subscribe er een bij dat bloemen dekje had?
Staat mooi dat roze pradadaan, passen de br beschermers er goed bij? Dan doe ik die der bij bandageer toch heel weinig momenteelVind het bloemetjes halster ook echt heel leuk
Ik heb hem in het echt gezien! Vond het een erg leuk halster maar denk niet dat wij hem schoon kunnen houden haha
Stalgenootje heeft idd het halster van de foto, foutje van mij En hij is in het echt net zoals op de foto, mooi spul is t ook!
Anoniem schreef:Stalgenootje heeft idd het halster van de foto, foutje van mij En hij is in het echt net zoals op de foto, mooi spul is t ook!niet geschikt als buitenhalster dus, of zou die dat wel aankunnen?
pradadaan schreef:Mooi die brilli! Betere foto [ [url=m/DubbPV.jpg]Afbeelding[/url] ]Heel mooi Ik had gezegd dat ik die collectie van Eskadron echt helemaal niks vond, maar nu begin ik die smaragdgreen toch wel erg mooi te vinden Kai_Rosa schreef:[ Afbeelding ] Ben ik de enige met hartjes in de ogen toen ik dit zag?Ik vind hem ook leuk.._____Kom even binnenvallen... Duitse halstermaten > WE staat toch voor Full?
Nordsvensk schreef:Kom even binnenvallen... Duitse halstermaten > WE staat toch voor Full?Eskadron toevallig?Shetty/Shet = ShetlanderPony = PonyVB = volbloed = CobWB = warmbloed = FullWE = warmbloed Extra = X-FullKB = koudbloed = X-Full of XX-Full