Ervaring Christ Iberica Plus BBP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liljebo

Re: Ervaring Christ Iberica Plus BBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:00

Valt nog mee... volgens de voorspellingen hebben we hier een bui die drie dagen kan aanhouden... bweergh.

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:03

Ik mag van mezelf de Iberica bestellen als ik mijn D&P westernzadel verkocht heb, vanavond een advertentie maken :D
@Don als het meezit ben je binnenkort een Iberica maat pony lichter *\o/*

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:04

*\o/* Stelvio

Wat voor kleur, want ik ben er helemaal doorhen :o

Ja liljebo - hier ook elke dag regen, maar sommige dagen hebben we een bui en een stukje droog - de bui die gisteren begon is nu nog bezig }:0

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:40

Hier was het maar van korte duur, gisteren gelukkig wel de hele dag, goed voor de wei +:)+

Maar vanochtend was het droog en nu nog steeds. Zit ook niet echt een bui aan te komen lijkt het.

De grote maat Ibericia past op Rena overigens ook gewoon prima hoor, er zit wel een verschil in natuurlijk maar enorm vind ik het ook weer niet :)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:52

Don, nee dat wist ik niet. Dan zal ik het braaf bij de naturel houden. En idd, zoveel zie je er niet van, eens je er op zit.

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:03

Ik heb me dat laten vertellen door de mensen van Christ - vandaar dat hun zwart eigenlijk antraciet is en het bruin tegen zwart aan zit.... dat zijn verfsoorten die de wol kennelijk het minste aantasten. En ach - het is ook wel zo simpel. Al die kleuren zijn leuk, maar wat als het je na een jaar gaat vervelen???

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:12

De donkere kleuren zijn ook vooral handig om met een donkere broek op te rijden.....en dan valt een eventuele dikke reet wat minder op...steekt toch minder af dan tegen zo'n naturel-kleurig velletje :P

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:25

Sjemig :oo :D

Ik vind de Christ spullen eigenlijk wel hele mooie gesloten vachten hebben. Mattes ook wel, maar in de kleurtjes is dat al wat minder.
Inderdaad is donker minder besmettelijk :j Maar of het slanker maakt? :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:35

Slanker maken doet het niet (wat zouden ze dan goed lopen :$ :D ) maar het kleedt wel af :P

Donker op donker dat zie je bijna niet zitten. *kuch*

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:37

aha ik moet dus een donkere broek aan... als ie ooit komt.
In track en trace staat dat hij vandaag wordt bezorgd, maar de post is al geweest en er zat niets bij.. -O- .
Pfff... wacht ook al een week op zooltjes vanuit nederland. Zouden vorige week al zijn bezorgd. Schiet lekker op zo... -O-

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:38

dat minder besmettelijke is natuurlijk ook wel aantrekkelijk. Naturel gaat er niet lang naturel uitzien bij mij denk ik, als ik er eentje heb.

*nee Joke, ge moogt niet, ge hebt al een zadel liggen en het beest is nog niet eens zadelmak*
*jamaar straks krijg ik mijn vakantiegeld*
*NEE*
*jamaaaaaar...*
:D :D

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:39

Zat hij er niet bij??? Raar joh? -O-

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:46

Buitenzinnig schreef:
Zat hij er niet bij??? Raar joh? -O-

Nop. En bij track en trace staat dat ie vandaag komt....
Heb ik nog eens gehad...als ik dan savonds keek, stond er opeens weer dat het pakket de volgende dag kwam. Stom. En toen opeens stond bezorging voor de volgende dag en kreeg ik hem alsnog toch die dag. Vaag. Ik hoop nog een beetje op een nalevering, maar dat is niet zo waarschijnlijk. Dit is bepaald niet een route waar de postbode vaker dan strikt noodzakelijk langs rijdt. -O-
Kga maar even de paarden buiten lastig vallen... -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:03

Dat is lachen, dan ben jij bij de paarden en staat er een bezorger aan de deur te rammelen, zul je net zien :')

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:41

nej, dat zal niet gebeuren. Ik heb de paarden nl aan huis staan en er komt nauwelijks verkeer langs. Ik zie het meteen als een bezorger komt. :)
Maar tot nu toe geen bezorger... baal baal. Nu staat bij bezorgtijd woensdag 11 april... ben benieuwd...

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:02

pmarena schreef:
De donkere kleuren zijn ook vooral handig om met een donkere broek op te rijden.....en dan valt een eventuele dikke reet wat minder op...steekt toch minder af dan tegen zo'n naturel-kleurig velletje :P

Daarom neem ik ook een donkere over een paar jaar haha. :D

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:05

jokari schreef:
dat minder besmettelijke is natuurlijk ook wel aantrekkelijk. Naturel gaat er niet lang naturel uitzien bij mij denk ik, als ik er eentje heb.

*nee Joke, ge moogt niet, ge hebt al een zadel liggen en het beest is nog niet eens zadelmak*
*jamaar straks krijg ik mijn vakantiegeld*
*NEE*
*jamaaaaaar...*

hahaaha, Zo praat ik ook steeds tegen mijzelf, maar hij is gewoon mooi en het gewoon een mooi ding om te hebben, ga ik weer zit mezelf weer lekker te maken.

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:09

Even een vraagje he,
Mijn fjord is er een met enorme pak haren en verhaard nu ook flink, ik ben bang dat die haren lekker in de wol gaat zitten, ook het gedeelte boven op[waar je zit zeg maar, dus niet onder de pad], dat zou ik wel jammer vinden, want vraag me af je die haren er dan nog uit krijgt?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:13

Een stofzuiger doet wonderen ;)

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:29

Ja tuurlijk, blond he!! Daarom verf ik ze dan valt het niet zo op.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:35

Stelvio schreef:
Ik mag van mezelf de Iberica bestellen als ik mijn D&P westernzadel verkocht heb, vanavond een advertentie maken :D
@Don als het meezit ben je binnenkort een Iberica maat pony lichter *\o/*

Euhh en die ga je dus NIET aan mij laten zien en ook zéker niet laten proberen, want dan ben ik weer 'n voor niks aan 't werken. :')

En ja, ik lees ook al vanaf pagina 1 mee, pijnlijk.. :+

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:18

Waarom maken ze de bruine Iberica's dan niet gewoon van bruine schaapjes? :+ Of doen ze dat ook :P

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:36

En zwarte van zwarte schaapjes - eerlijk gezegd weet ik het niet. Vinden jullie het erg belangrijk? Want dan vraag ik het gewoon....

Om haren te verwijderen kan je ook goed een uitgewrongen microvezel doekje gebruiken :)*
De onderkant stofzuigen is ook aanbevolen door Christ.

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:01

Buitenzinnig schreef:
*\o/* Stelvio

Wat voor kleur, want ik ben er helemaal doorhen

Naturel, zo dadelijk maar eens naar buiten, pony vangen voor de fotoshoot met de dueflex, kan ie vanavond Marktplaats op ;) (het zadel uiteraard, niet mijn pony :D )

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:13

Stelvio schreef:
pony vangen voor de fotoshoot met de dueflex, kan ie vanavond Marktplaats op ;) (het zadel uiteraard, niet mijn pony :D )

ik ben nogal erg gesteld op alles-past-bij-mekaar dus ik zou een donkerrood wolletje erg leuk gevonden hebben. Maar als dat ten koste gaat van de kwaliteit, is de keuze snel gemaakt hoor. :)