PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 12:07

Ania schreef:
Gister buitenrit gemaakt met de Rose Breeze (oude logo)

[ Afbeelding ]

Ik kreeg op stal heel veel complimenten vanwege die logo. Vind het ook echt heel mooi eigenlijk

Vind deze ook echt super mooi! :~ <3

Hij lijkt echt heel erg veel op de winter rose, alleen heeft die een klein rechthoekig plaatje ipv dat logo. Ik vind beide echt heel mooi. Ben wel heel benieuwd naar een vergelijkingsfoto tussen deze en de soft rouge en/of de winter rose :)

Die nieuwe PS midnight fuchsia vind ik ook heel erg gaaf maar de kleur lijkt me te veel op de modern luxe (die ik hopelijk eindelijk dinsdag tijdens mn les ga gebruiken *\o/* ). Die modern luxe is toch echt mn droomdekje (bordeaux met blauwe bies), nu zou ik nog een donkerblauwe met een bordeaux bies willen zien haha

Dewid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 12:30

Nog meer nieuws bij ps

Afbeelding

Afbeelding

Nessie

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 12:36

Die diamond quilt dekjes in zwart en taupe vind ik erg mooi :j Wanneer ze een x in de sale komen waarschijnlijk :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 13:50

Heeft wel wat Kentucky vibes die quilt

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 16:48

Dais_ schreef:
Hoe wassen jullie je dekjes? Ik durf ze niet zo erin te gooien, bang dat de plaatjes los laten of mijn wasmachine beschadigen :=

Hier gewoon met de binnenkant naar buiten in de wasmachine. Plaatjes blijven er prima op en de stof blijft ook mooi!

Ik heb de purple gold tweedehands gescoord (vast voor m’n verjaardag). Ontzettend gaaf dekje!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 16:48

Ik wacht wel tot de korting weer komt whahaha.

Wat betreft het wassen, dat doe ik gewoon in de wasmachine. Altijd een hele grote scheut schoonmaak azijn erbij. Mn dekjes zien er nog prima uit

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 21:24

Ik doe ze ook gewoon in de wasmachine, wel in waszak. En dan op 30C, wasmiddel erbij en klaar. Ook niet op het programma voor fijne was want dan wordt het in geen 10 jaar droog. Gewoon normaal programma dat hij goed centrifugeert.

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 22:59

Hier gaan ze onder de hoge druk :') een aantal overigens wel gewoon gewassen. Normaal programma met inderdaad voldoende centrifuge. Ze blijven echt netjes.

Vandaag met de Winter Shadow gereden! Helemaal blij mee. Tweedehands aangeschaft, was maar 1 keer gebruikt voor een fotoshoot.

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 23:03

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 23:04

In de zomer wil ik ze ook nog wel eens met de hand wassen, dan droogt dat wel. Maar dan heb je echt 20kg dekje in je handen, want dat zuigt echt helemaal vol. En of dat nou echt net zo goed schoon wordt als in de wasmachine vraag ik me af.

Chique, de Winter Shadow!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 23:05

Ik durf haast geen PS te kopen omdat ze allemaal ongelijk uitvallen. De Golden en de Petrol Floret zijn gelijk qua formaat en vorm, de Nightshade en de Allure Blue waren allebei heel anders van elkaar. Vind vooral de lila wel heel mooi, maar ik weet niet of ik dat aandurf.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 23:22

Hebben die nieuwe OD dekjes nog wel die bekende bumper? Het lijkt zo plat op die foto’s.
Ik was altijd zo’n grote PS fan vroeger maar het is niet meer hetzelfde :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 23:26

Nee, PS is niet meer wat het geweest is helaas. Met de bumper bedoel je de verdikking voorop? Er staat wel met "stop cushions", dus ik denk het haast wel. Maar hij lijkt wel plat idd.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 23:30

Qua looks vind ik ze ook erg op de Horsegear dekjes lijken, die zijn ook beter geprijsd :+

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-25 23:35

Horsegear lijkt er wel op idd, en Kramer heeft intussen ook een PS lookalike in meerdere kleuren:

Afbeelding

https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -Strapless

Ibiza Blue en Lila lijken me daar zo mooi van <3 Aloë Vera ook misschien. Mooi zomers kleurtje. En €44,90 ipv de PS prijzen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 00:11

Ik heb 1 dekje van kramer. Een full dressuur maar die is echt zo klein dat deze mooier onder een pony zadel ligt

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 00:55

Ja, dat klopt. Ze zijn echt extreem klein, daarom heb ik er 3 van op marktplaats zijn. Deze PS lookalikes zijn wel weer net iets groter dan de dekjes die ik heb zag ik. De afmetingen staan erbij. 2cm korter op de rug dan ES (ES is 62cm in full dressuur en die Kramer is 60cm), en naar beneden 2cm langer dan ES (ES is 54cm, de Kramer is 56cm). Dus op zich zou dat misschien wel moeten kunnen. Ik weet niet of 2cm korter op de rug veel uitmaakt.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 13:57

Maritelisab schreef:
Hier gaan ze onder de hoge druk :') een aantal overigens wel gewoon gewassen. Normaal programma met inderdaad voldoende centrifuge. Ze blijven echt netjes.

Vandaag met de Winter Shadow gereden! Helemaal blij mee. Tweedehands aangeschaft, was maar 1 keer gebruikt voor een fotoshoot.

[ Afbeelding ]

Ik durfde het al niet te zeggen, maar ik reinig ze ook met de hoge druk *D

Mariska_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 14:08

Omdat ik zelf alleen nog maar met LeMieux rij zit ik er aan te denken om mijn alltime favorite dekje te verkopen de PS of Sweden Grape. Zijn er mensen uit dit topic die interesse hebben?

Afbeelding

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 14:12

Mooie kleur! Wat wil je ervoor hebben?

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 14:38

Na jaren in de kast te hebben gelegen, heb ik vandaag de PS wine opgedaan. Ik had ook het bijpassende jasje/vestje aan maar die al gauw uitgedaan.

Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 14:46

Mariska_vD schreef:
Omdat ik zelf alleen nog maar met LeMieux rij zit ik er aan te denken om mijn alltime favorite dekje te verkopen de PS of Sweden Grape. Zijn er mensen uit dit topic die interesse hebben?

[ Afbeelding ]

Ja ik, heel graag! Zoek hem al heel lang en dacht er ook 1 gekocht te hebben maar ben toen opgelicht |( Wat wil je er voor hebben?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 14:47

_Nicky schreef:
Na jaren in de kast te hebben gelegen, heb ik vandaag de PS wine opgedaan. Ik had ook het bijpassende jasje/vestje aan maar die al gauw uitgedaan.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Deze kleur vind ik echt prachtig, blijft 1 van mn favorieten <3
Zeker niet in de kast laten liggen hoor daar staat hij veel te mooi voor! :~

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 15:18

Ja stom hè, ik zie dat ik het in 2019 bij Ruitergoed heb gekocht maar nooit heb gebruikt. Maar zo heb ik er nog wel een paar liggen. :') Terwijl deze zeker in m’n top 5 van lievelingskleuren staat.

Colinda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:36

Vraagje heeft iemand toevallig de afmetingen van de pa en es dekjes maat cob. Helaas zijn mijn dekjes van mijn vorige hafje te groot voor haar |( Afbeelding