Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R_emkee schreef:Yeah eindelijk een mooie rijfoto van ons met setje ES Marrocan blue
Mijn hoofdstel is van Equibling ook super zacht en fijn helemaal zelf aan te passen![]()
dit is Merci trouwens mijn 3 jarige merrie van El Salvador
[ [url=m/nr0L3D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SvUv3b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Nog een hoofdstel vraag: kan je gemakkelijk wisselen van neusriem? Bijvoorbeeld de neusriem Pioneer naar de High jump? Of valt dat dan niet zo goed qua bevestiging/ligging?
En qua maat vind ik het ook lastig. Vooral het stuk achter de oren. Iemand die toevallig weet hoe groot dat stuk is in maat full en of extra full?![]()
Het is dat terug sturen naar PS nogal duur is
![]()
Dit is bijvoorbeeld full, maar vind ik niet fijn achter de oren
[ [url=m/NyIx7b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:Farjen schreef:Nog een hoofdstel vraag: kan je gemakkelijk wisselen van neusriem? Bijvoorbeeld de neusriem Pioneer naar de High jump? Of valt dat dan niet zo goed qua bevestiging/ligging?
En qua maat vind ik het ook lastig. Vooral het stuk achter de oren. Iemand die toevallig weet hoe groot dat stuk is in maat full en of extra full?![]()
Het is dat terug sturen naar PS nogal duur is
![]()
Dit is bijvoorbeeld full, maar vind ik niet fijn achter de oren
[ [url=m/NyIx7b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou eerst eens de neusriem twee gaatjes hoger doen, ik denk dat die dan al veel beter ligt.
minetje schreef:[ [url=m/yopjAN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind dit toch wel weer een Divoza-blunder..![]()
Je kan toch gewoon de echte kleur namen van de dekjes gebruiken? Zo komen ze ook niet tevoorschijn als iemand googled op de kleuren
darkadia schreef:Gaaf die violet! Staat ook nog op mijn lijstje, helaas bijna nergens meer te krijgen... dus als iemand zijn of haar violet kwijt wil? Ik houd me aanbevolen haha
De marrocan blue staat ook gaaf bij beide paarden. Grappig hoe die kleuren soms totaal anders lijken in verschillend licht.
@farjen dat hoofdstel is van Kramer toch? Die vallen wel vrij klein hoor! Hier zitten ze altijd tussen cob en full in maar hoofdstel wat ik toen van kramer had was zelfs full niet heel ruim.