Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:Ik zag trouwens nog een gaaf boomloos zadel op http://www.aleleder.com.ar bij gaucho zadels..Ben wel benieuwd of er in Nederland überhaupt mensen zijn met zon soort zadel..
nickyu schreef:zijn wij toch wel netjes dan, in onze verzekerd verzendkosten naar Belgie voor het enorme bedrag van wel €7,-
jep, heel netjes zelfs, waarom denk dat ik zo vaak bij je bestel
(meeste keus, minst lange levertijd (wacht nu al weer twee weken op prikpaaltjes van agradi, zucht. maar daar heb ik er 20 voor 27 euro(incl verzenden), en hier in belgie in de winkel heb ik er 10 voor 36 euro))
en dan hebben we nog regelmatig Belgische klanten die beledigd zijn dat we een minimum order hanteren
(en zo hoog is die toch niet , ja als je alleen dat ene borsteltje wilt ...)
en niet goedkoper in een envelopje willen verzenden
(leukste is nog als ze als ze een fijn mazig hooinet per envelop willen hebben en niet willen
geloven als we al per envelop zouden verzenden
het echt niet door de brieven bus past
of we moeten een envelop op maat maken van 105 cm lang en dan past het denk ik nog niet)
je kunt altijd proberen he(maar wel erg dat mensen daarop doordrammen, je hebt zowiezo al een super service, en alles staat op de site te lezen)
maar okee .. de oudste is dus niet alleen er gevoelig
(de mijne is ook zo erg
die kreeg in de boomzadeltijd zelfs witte lijntjes van een !schoon! fijn gestept dekje , in de vorm van die ruitjes dus![]()
je kent ze wel die dunnere soepele dekjes )
jup, wel leuk als je een themafeestje wil, kun je als rechthoekje gaan
maar heeft ook smallere bouw dan de meeste van onze trekpaard klant paarden
de inlage vlakken zouden wat hoger moeten ruggengraat vrijheid iets smaller
je houd bij de duks wel de zachte inlages aan paard zijde?
mocht je nu ooit weer een duks oid willen , meld dit euvel dan , dan passen we het dekje van te voren aan
je paard is wel recht ? een dekje trekt niet zomaar scheef..