Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiez schreef:Vallen ps of sweden dekjes nou zo groot of ligt dat aan mijn zadel?![]()
Ik heb dit dekje gekocht, maar hij is huge onder 17 inch wintec zadel. Nooit gebruikt dus mocht je interesse hebben stuur maar pb. Ik twijfel of ik hem wil houden namelijk.
[ Afbeelding ]
xLiez schreef:Vallen ps of sweden dekjes nou zo groot of ligt dat aan mijn zadel?![]()
Ik heb dit dekje gekocht, maar hij is huge onder 17 inch wintec zadel. Nooit gebruikt dus mocht je interesse hebben stuur maar pb. Ik twijfel of ik hem wil houden namelijk.
[ Afbeelding ]
Rizette schreef:xLiez schreef:Vallen ps of sweden dekjes nou zo groot of ligt dat aan mijn zadel?![]()
[ Afbeelding ]
Dat dekje was in de aanbieding toch pas?. Best wel goedkoop maar ik twijfelde omdat de stof me dunner en slapper leek dan de normale dekjes dus heb het toen niet gedaan. In de aanbieding was hij meer dan de helft goedkoper toch?
Tatyana schreef:Wij hebben de mooie Evening Haze kunnen overnemen van Farjen en wat staat hij mooi op onze dame!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tatyana schreef:Wij hebben de mooie Evening Haze kunnen overnemen van Farjen en wat staat hij mooi op onze dame!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Ik kwam deze net tegen van de nieuwe PS collectie, dat lijkt me wel een hele mooie PS te zijn:
[ Afbeelding ]
maessie schreef:[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Ik kwam deze net tegen van de nieuwe PS collectie, dat lijkt me wel een hele mooie PS te zijn:
[ Afbeelding ]