Colinda20 schreef:Weet iemand toevallig of er nog een kortingscode geldig is bij ruitergoed
Héél veel kopen daar dan heb je altijd korting
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en anders ben ik er evengoed blij mee

Autumnn schreef:Supersnelle levering van Divoza. Dekjes liggen op stal en ga morgen heen. Maar ik denk dat ze mooi matchenen anders ben ik er evengoed blij mee
[ [url=m/jfsh3h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TcUJX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
de navy ruffle
Juniores schreef:Autumnn schreef:Supersnelle levering van Divoza. Dekjes liggen op stal en ga morgen heen. Maar ik denk dat ze mooi matchenen anders ben ik er evengoed blij mee
Lijkt erop of de bovenste wel eens bij de ES Emerald/Amazonite kan passen. Heb jij deze dekjes toevallig om er bij te houden? Mocht het matchen bestel ik hem ook.
Autumnn schreef:Supersnelle levering van Divoza. Dekjes liggen op stal en ga morgen heen. Maar ik denk dat ze mooi matchenen anders ben ik er evengoed blij mee
Ik heb de groene ook aangepast en mij was hij echt veel te lang
Ik denk wel dat hij super mooi bij de Emerald past! En de andere wil je bij de Bordeaux? Ben benieuwd naar de foto's!
en was dus ook gewoon thuis en niets gezien Juniores schreef:Autumnn schreef:Supersnelle levering van Divoza. Dekjes liggen op stal en ga morgen heen. Maar ik denk dat ze mooi matchenen anders ben ik er evengoed blij mee
Lijkt erop of de bovenste wel eens bij de ES Emerald/Amazonite kan passen. Heb jij deze dekjes toevallig om er bij te houden? Mocht het matchen bestel ik hem ook.
de Bordeaux ligt alleen op stal dus die foto komt morgen