PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:32

darkadia schreef:
bliksemflits schreef:
Ik had/heb een namaak hoofstel van hun. Qua vorm exact hetzelfde alleen zal PS nog wel soepeler leer hebben ofzo. Geen idee, maar ik merkte echt geen verschil qua rijden :') Sowieso vind ik €300 voor een hoofdstel echt te gek, maar dat is meer persoonlijk :)

Welke heb jij?

Deze, namaak van de High Jump?
(Maar hij staat te koop samen met m'n hele springset, dus gebruik hem niet meer)

Afbeelding

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:33

ginatje schreef:
Vanochtend ES lavendel op mijn zwarte <3 [ [url=m/YG3uEz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze staat echt nog een keer op mijn verlanglijstje

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:46

De Pioneer is echt een tophoofdstel! Ik heb ook wel neppe in handen gehad maar de kwaliteit is compleet niet vergelijkbaar haha.

Deze blijft echt super mooi en is heel soepel zacht en sterk leer. Heb hem nu 2 jaar. Is al eens 5 minuten meegesleept tussen de benen van mijn paard in paniek :+ en nog altijd netjes mooi.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:53

Ik vind die Pioneer ook interessant, maar zelfs met die 20% korting blijft hij duur :+
Ik heb al 2 anatomische hoofdstellen maar vind beide hoofdstellen achter de oren niet zo fijn. Ik heb nu contact met iemand die haar High jump verkoopt, lijkt me ook fijn voor het paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:54

Ik vind de high jump niet fijn maar dat is persoonlijk :) .

Paard vond dat geen fijne.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:55

Waarom vind je hem niet fijn? Of wat deed je paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 15:08

Mijn paard ging zich erop spannen met de Pioneer doet die dat niet.

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 15:24

Yvank_ schreef:
De Pioneer is echt een tophoofdstel! Ik heb ook wel neppe in handen gehad maar de kwaliteit is compleet niet vergelijkbaar haha.

Deze blijft echt super mooi en is heel soepel zacht en sterk leer. Heb hem nu 2 jaar. Is al eens 5 minuten meegesleept tussen de benen van mijn paard in paniek :+ en nog altijd netjes mooi.

Helemaal mee eens! Ben er erg blij mee

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 15:26

De lavender staat ook nog hoog op mijn lijstje <3

DricoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 15:30

Ik wil toch even mijn bevindingen delen. Mijn hoofdstel was namelijk alles behalve zacht/soepel... heb deze eerst moeten invetten voordat het wat zachter werd, toen ik hem voor het eerst in mijn handen had was het net karton en dat verwacht je niet voor dat geld :')

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:22

Drico schreef:
Ik wil toch even mijn bevindingen delen. Mijn hoofdstel was namelijk alles behalve zacht/soepel... heb deze eerst moeten invetten voordat het wat zachter werd, toen ik hem voor het eerst in mijn handen had was het net karton en dat verwacht je niet voor dat geld :')

Wat vreemd.. heb er meerdere van PS in mijn handen gehad en allemaal zo zacht als boter..

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:54

Drico schreef:

Dat is raar! Mijn hoofdstel was ook heel mooi zacht. En nog steeds

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 18:48

Iemand toevallig nog tips of het charcoal dekje in dressuur full nog ergens te krijgen is heb een blauwe broek en charcoal shirt besteld en zou het liefste daar nog een dekje bij vinden...

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 18:57

Leuk Topic!
Ik kom even binnen, ik ben inmiddels ook aardig aan het verzamelen!
Ik heb:
Crystal grey in dressuur
Golden brass in dressuur
Bordeaux in dressuur
Olive in jump
Pink pearl in jump
Plum in jump
Navy Leather Deluxe in jump

Helaas staat nu het een en ander te koop vanwege de dierenarts rekening die er aan komt Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:26

Drico schreef:

Wat gek! Ik heb er 2 van PS en vriendin heeft ook één. Zijn allemaal boterzacht. Ik vet ze ook vrijwel nooit in. Had je geen neppe?

DricoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:33

Yvank_ schreef:
Wat gek! Ik heb er 2 van PS en vriendin heeft ook één. Zijn allemaal boterzacht. Ik vet ze ook vrijwel nooit in. Had je geen neppe?

Bij PS zelf gekocht dus zeker geen neppe :+

Vriendin van mij had ook de Pioneer gekocht en had dezelfde mening over het leer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:37

Die heb je dan toch wel teruggestuurd? Dat hoort écht niet. Ik heb er dus 3 en ken er meer die het hebben. Allemaal zelfde mening boterzacht leer. Als ik een harde zou hebben ging die linea recta retour.

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 21:00

Drico schreef:
Yvank_ schreef:

Bij PS zelf gekocht dus zeker geen neppe :+

Vriendin van mij had ook de Pioneer gekocht en had dezelfde mening over het leer..

Vind ik toch heel vreemd hoor, nog nooit een hoofdstel in mijn handen gehad die zachter is dan mijn Pioneer. Inderdaad zoals mijn voorganger ook al zegt, toch wel terug gestuurd? Hoort zeker niet.

DricoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 21:08

De mijne heb ik toen niet terug gestuurd, eigenlijk toen ook niet aan gedacht.. Ik las toen nog niet veel over de kwaliteit leer en de mijne heb ik nu ook al te lang om dat nog te doen :')

Vriendin van mij had hem wel teruggestuurd, maar mede ook door veel te grote maat.

Lijkt of ze bij de full maten wel heel goed leer gebruiken? Want hoor dus meer bij pony/cob dat kwaliteit slecht is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 21:26

Ik heb een full en cob beide heel zacht..

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 21:36

Hier een full inderdaad.. maar zou wel heel slecht zijn als ze voor cob een ander soort leer zouden gebruiken, zeker voor die prijs :\

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 09:55

Bij Ruiter&Co vandaag korting met code Pap&Co , ook op de nieuwe PS kleuren (uitzonderingen staan alleen voeding en reeds afgeprijsde artikelen). Hebben hier wel altijd niet zoveel per artikel op voorraad.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:06

Nessie schreef:
Bij Ruiter&Co vandaag korting met code Pap&Co , ook op de nieuwe PS kleuren (uitzonderingen staan alleen voeding en reeds afgeprijsde artikelen). Hebben hier wel altijd niet zoveel per artikel op voorraad.

Nu maak je het wel heel verleidelijk, en moeilijk. Kanniekiezennn :+

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:18

Hier een ps of sweden fan!

Heb er momenteel 3
Merlot
Citadel
Violet
Hieronder een foto met de violet.
Paarse peesjes van BR heb de bandages er ook bij. Maar die gebruik ik alleen met fotoshoots of iets dergelijks
Afbeelding

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:19

En de merlot
Afbeelding