Arno is vorige week zaterdag bij ons geweest om mijn zadel weer na te kijken. Ik en mijn paard zijn weer helemaal gelukkig zadel ligt weer heerlijk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het is echt super gaaf! Priscilla_90 schreef:Ik heb ook nog mijn oude AB zadel hier liggen wat nu mijn leenzadel is. Inmiddels heb ik mijn huidige zadel weer terug maar door blessure van paard nog niet mogelijkheid gehad om arno te laten komen & gelijk mijn oude zadel = leenzadel mee te nemen.
17.5 inch
Zwart sb model met laklederen lepel.
Dit zadel krijgt arno dus nog binnen.
Priscilla_90 schreef:Hierbij de foto's van mijn huidige zadel met swarovski lepel.
Let niet op de troep was hem aan het schoonmaken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zit inmiddels al bijna op 20 weken. 5 mei was Arno langs geweest met mijn zadel en zou wat aanpassingen doen en hem dan versturen. Dat is inmiddels al 2 weken terug. Al een keer een bericht gestuurd en gebeld en toen kreeg ik als antwoordt dat ze me een bericht zou sturen. Vervolgens nog een keer gemaild maar hoor niks meer
. Dat ze het druk hebben vind ik geen excuus om niet even een bericht te sturen hoe en wat.
Maar goed kreeg vanmiddag te horen dat het fout gegaan zou zijn bij het versturen waardoor het retour gekomen is. Zadel wordt morgen opnieuw verstuurd dus we wachten het maar weer af..