De ps of sweden ROSIE

Van de kerst kalender 2021.. toen ze nog redelijk limited waren

helemaal blij mee!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
littlexannie schreef:Famke0506 schreef:Weet iemand toevallig een kortingscode voor een site waar ze equestrian Stockholm verkopen? Of ergens waar de bronze gold met korting te krijgen is?
Welke maar zoek je?
Ik heb er nog één in maat Cob liggen die niet mijn ding is.
1x gebruikt.
Nynkex01 schreef:Ik begreep ergens hier uit het topic dat PS overgenomen is door een investeringsmaatschappij, daar wordt de kwaliteit vaak niet beter van. Die willen vaak in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk verdienen
anoukwendy schreef:Lauriannnn schreef:Zag deze vergelijking.
Maar waarom? Waarom zulke gelijkwaardige kleuren was er stof over? Zoveel kleuren die mensen willen en ze nog niet hebben.
[ [url=m/4G6TbP.jpg]Afbeelding[/url] ]
dit is omdat de kerstcollectie zo goed liep, not
Texas02 schreef:Heeft iemand hier toevallig ervaring met het bestellen bij Ruitersport DeHertoghe Lydia? Ik heb zaterdag de PS of Sweden Aqua Floret besteld en nog steeds niets gehoord. Wel een e-mail direct na de bestelling met de orderbevestiging, maar verder nog helemaal niets. Misschien ben ik te ongeduldig, maar ik ben van winkels eigenlijk gewend dat je in het geval van een zaterdag óf op de dag zelf, óf de maandag erna, soms de dinsdag wel een verzendbevestiging krijgt. Vooral als het op voorraad is.