Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elinedeau95 schreef:In hoeverre zijn de kleuren van Rioja en Mulberry verschillend? Ik kan geen vergelijking vinden op internet of lemieux zelf. Of is Mulberry het zelfde als burgundy?
maartje_h schreef:Bielsje schreef:Zat ik heel braaf te wachten op de Oak dressuur, zag ik ineens de nieuwe groene corduroy van PS... Het voelt gewoon een beetje als vreemdgaan![]()
Ik was ook wel heel benieuwd of die kleuren overeen komen
Jonnekee schreef:Saaams schreef:Oak springdekje gekregen van een stalgenootje als bedankje.![]()
[ [url=m/xU610x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rDgVTJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat toch heel gaaf op een schimmel!
Iemand een foto van de oak en de olive naast elkaar?
Jonnekee schreef:Hypostore heeft de oak niet in suede of kijk ik nu zo scheel
_Anneruth schreef:Bielsje schreef:Zat ik heel braaf te wachten op de Oak dressuur, zag ik ineens de nieuwe groene corduroy van PS... Het voelt gewoon een beetje als vreemdgaan![]()
Ik had precies hetzelfde! Ben nog niet geswitcht maar vind die van PS ook wel super mooi.
Leverdatum van de OAK is verplaatst naar 22 oktober
Bielsje schreef:Jonnekee schreef:Hypostore heeft de oak niet in suede of kijk ik nu zo scheel
Beetje![]()
https://hypostore.nl/lemieux-fw-21-oak- ... eldek.html
Bielsje schreef:_Anneruth schreef:Zat ik heel braaf te wachten op de Oak dressuur, zag ik ineens de nieuwe groene corduroy van PS... Het voelt gewoon een beetje als vreemdgaan![]()
Ik had precies hetzelfde! Ben nog niet geswitcht maar vind die van PS ook wel super mooi.
Leverdatum van de OAK is verplaatst naar 22 oktober