PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:12

Ik heb net de sapphire binnen!
Wel balen dat het niet van dat glimmende stof is als alle andere dekjes. Het is normale stof dus betekend ook dat zwarte vlekken er moeilijker uit te krijgen zijn en niet even vuilafwerend als het glimmende. Maar hij is wel mooi <3
Afbeelding
Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:13

Hij is wel prachtig hoor!
Weet iemand of de Blueberry wel glimmende stof is?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:19

Blueberry is wel glimmend :j

Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:08

Vind de ice coffee ook heel mooi! Maar denk niet dat die zo mooi staat op een bonte :)

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:14

Kimley: kijk even terug in m'n posten, weet je gelijk hoe het staat. Helaas voor jou, goed.

Kan als je wilt nog een betere foto maken. :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:49

Graag :D

Vond hem op die andere foto's van jou naar mijn smaak te donker :D

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:07

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Zo, even bijgelezen. Zit altijd zo te genieten van jullie foto's, dus daarom maar eens tijd om zelf wat te plaatsen. Ook eens mijn dekjes op een rijtje gelegd. Ben heel blij met deze kleuren en Ice is mijn favoriet. Alhoewel ik ook heel graag met de donkerblauwe rijd. Sorry, naam even kwijt. Midnight?
Ik ben heel benieuwd wat voor moois er nog aan zit te komen. Lijkt me lastig voor ze om steeds wat nieuws te verzinnen

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:34

Ik heb de nieuwe Sapphire ontvangen nadat de naad had losgelaten. Ze verschillen toch een klein beetje van elkaar.
De linkse is de "oude" en de rechtse de "nieuwe"
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:48

Ander stiksel alleen toch?

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:53

En een ander patroontje erin en de kleur is iets blauwer. Maar dat is lastig op de foto te zetten

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:52

Kleurverschil kan ook nog mee van het wassen komen natuurlijk. (Tenzij je hem nooit gewassen hebt) patroon in het stiksel is idd anders. Ik ga eerst voor de blueberry, ik vind het jammer dat hij niet glimt :o

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:07

Hij is pas 2 keer gewassen dus ik denk dat dat nog meevalt :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:49

Dat patroon hebben ze bij alle dekjes vernieuwd, geloof dat de brick orange en forest green de eerste collecties ermee waren als ik me niet vergis

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 00:25

nikysa90 schreef:
[ [url=m/lKWiFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QrbPkG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/djGnBt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo, even bijgelezen. Zit altijd zo te genieten van jullie foto's, dus daarom maar eens tijd om zelf wat te plaatsen. Ook eens mijn dekjes op een rijtje gelegd. Ben heel blij met deze kleuren en Ice is mijn favoriet. Alhoewel ik ook heel graag met de donkerblauwe rijd. Sorry, naam even kwijt. Midnight?
Ik ben heel benieuwd wat voor moois er nog aan zit te komen. Lijkt me lastig voor ze om steeds wat nieuws te verzinnen

Is jou tweede foto de midnight? Ben benieuwd naar de verschillen tussen de donkerblauwe dekjes van ES en hoe het uitziet op een zwart paard.

Ik ben stom geweest, mn net gepoetst zadel op mn nieuwe ES olive gelegd, morgen al wassen dus. Hoe vaak wassen jullie de dekjes? Bij mijn paard zie je de zweetvlekken er helaas doorheen dus kom vaak aan het wassen..

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 07:33

Afbeelding

Gister deze binnen gekregen!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 08:54

Mooi!

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 10:59

Vanochtend ES lavendel op mijn zwarte <3 Afbeelding

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 11:20

Mooi!!

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:22

Mooi <3

PS of Sweden heeft dit weekend 20% korting + een kleine leer balsem op het Pioneer hoofdstel met de code pioneer20

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:57

aniek1985 schreef:
Mooi <3

PS of Sweden heeft dit weekend 20% korting + een kleine leer balsem op het Pioneer hoofdstel met de code pioneer20

Ik vind dat echt een mooi hoofdstel en zou zoiets eigenlijk wel een keer willen proberen. Maar m’n paarden zijn allemaal heel fijn in de aanleuning dus ik vraag me af of het dan ook wat brengt, buiten een rib minder :')

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:58

Lys_PPA schreef:
nikysa90 schreef:
[ [url=m/lKWiFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QrbPkG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/djGnBt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is jou tweede foto de midnight? Ben benieuwd naar de verschillen tussen de donkerblauwe dekjes van ES en hoe het uitziet op een zwart paard.

Ik ben stom geweest, mn net gepoetst zadel op mn nieuwe ES olive gelegd, morgen al wassen dus. Hoe vaak wassen jullie de dekjes? Bij mijn paard zie je de zweetvlekken er helaas doorheen dus kom vaak aan het wassen..

Ja klopt, is de Midnight White Edge. Ik was ze na ongeveer 4x gebruik. Door het dekje heenzweten gebeurt niet vaak, soms met een hele intensieve les of met wedstrijd door het witte dekje, maar die was ik sowieso na 1x.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:59

x_Milou schreef:
aniek1985 schreef:
Mooi <3

Ik vind dat echt een mooi hoofdstel en zou zoiets eigenlijk wel een keer willen proberen. Maar m’n paarden zijn allemaal heel fijn in de aanleuning dus ik vraag me af of het dan ook wat brengt, buiten een rib minder :')

Ik had/heb een namaak hoofstel van hun. Qua vorm exact hetzelfde alleen zal PS nog wel soepeler leer hebben ofzo. Geen idee, maar ik merkte echt geen verschil qua rijden :') Sowieso vind ik €300 voor een hoofdstel echt te gek, maar dat is meer persoonlijk :)

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:02

x_Milou schreef:
aniek1985 schreef:
Mooi <3

Ik heb toevallig een paar weken geleden de Pioneer aangeschaft. Mijn paard is ook erg fijn en makkelijk in de aanleuning, maar ik heb het hoofdstel toch gekocht en ik vind het er veel comfortabeler uitzien. Alles ligt mooi vrij en super veel vrijheid bij de oren. Is het nu zo dat ik veel verschil merk in het rijden, nee want ze was al fijn in de aanleuning maar ziet het er comfortabeler uit (en ik ga er dan ook maar van uit dat mijn paard dat ook merkt) en dat was voor mij de reden om hem te kopen!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:28

bliksemflits schreef:
Ik had/heb een namaak hoofstel van hun. Qua vorm exact hetzelfde alleen zal PS nog wel soepeler leer hebben ofzo. Geen idee, maar ik merkte echt geen verschil qua rijden :') Sowieso vind ik €300 voor een hoofdstel echt te gek, maar dat is meer persoonlijk :)

Welke heb jij?

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:31

Afbeelding

Ik zag hier een paar verzamelfoto's voorbij komen, kon niet achterblijven met mijn groeiende verzameling <3