Wel balen dat het niet van dat glimmende stof is als alle andere dekjes. Het is normale stof dus betekend ook dat zwarte vlekken er moeilijker uit te krijgen zijn en niet even vuilafwerend als het glimmende. Maar hij is wel mooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikysa90 schreef:[ [url=m/lKWiFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QrbPkG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/djGnBt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo, even bijgelezen. Zit altijd zo te genieten van jullie foto's, dus daarom maar eens tijd om zelf wat te plaatsen. Ook eens mijn dekjes op een rijtje gelegd. Ben heel blij met deze kleuren en Ice is mijn favoriet. Alhoewel ik ook heel graag met de donkerblauwe rijd. Sorry, naam even kwijt. Midnight?
Ik ben heel benieuwd wat voor moois er nog aan zit te komen. Lijkt me lastig voor ze om steeds wat nieuws te verzinnen
aniek1985 schreef:Mooi![]()
PS of Sweden heeft dit weekend 20% korting + een kleine leer balsem op het Pioneer hoofdstel met de code pioneer20
Lys_PPA schreef:nikysa90 schreef:[ [url=m/lKWiFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QrbPkG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/djGnBt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo, even bijgelezen. Zit altijd zo te genieten van jullie foto's, dus daarom maar eens tijd om zelf wat te plaatsen. Ook eens mijn dekjes op een rijtje gelegd. Ben heel blij met deze kleuren en Ice is mijn favoriet. Alhoewel ik ook heel graag met de donkerblauwe rijd. Sorry, naam even kwijt. Midnight?
Ik ben heel benieuwd wat voor moois er nog aan zit te komen. Lijkt me lastig voor ze om steeds wat nieuws te verzinnen
Is jou tweede foto de midnight? Ben benieuwd naar de verschillen tussen de donkerblauwe dekjes van ES en hoe het uitziet op een zwart paard.
Ik ben stom geweest, mn net gepoetst zadel op mn nieuwe ES olive gelegd, morgen al wassen dus. Hoe vaak wassen jullie de dekjes? Bij mijn paard zie je de zweetvlekken er helaas doorheen dus kom vaak aan het wassen..
x_Milou schreef:aniek1985 schreef:Mooi![]()
PS of Sweden heeft dit weekend 20% korting + een kleine leer balsem op het Pioneer hoofdstel met de code pioneer20
Ik vind dat echt een mooi hoofdstel en zou zoiets eigenlijk wel een keer willen proberen. Maar m’n paarden zijn allemaal heel fijn in de aanleuning dus ik vraag me af of het dan ook wat brengt, buiten een rib minder
x_Milou schreef:aniek1985 schreef:Mooi![]()
Ik vind dat echt een mooi hoofdstel en zou zoiets eigenlijk wel een keer willen proberen. Maar m’n paarden zijn allemaal heel fijn in de aanleuning dus ik vraag me af of het dan ook wat brengt, buiten een rib minder