Die verdikking bij mijn pink omhoog zeg maar, is de uitstekende wervel. Heeft hij altijd al gehad en is hij niet gevoelig op. Morgen komt wel een osteopaat en wil ik haar daar extra naar laten kijken. Paardlief heeft al een tijdje moeite met de galop. In maart is hij helemaal goed gevonden door de veearts en ik moest hem achter zijn broek aan gaan zitten met de zweep.. Sinds ruim een maand heb ik het roer omgegooid en ben ik hem gaan trainen in de "stretch" [RT-D] Dressuur-rijkunst-discussie-foto-film-beoordeling Eerst voornamelijk aan de longe, dus ik had nog niet veel met het zadel gereden. Gisteren een klein uurtje naar buiten geweest als test. En ik moet zeggen, hij liep beter dan ooit! Voor het eerst kon hij stretchen in de galop

Ik denk zelf dat de ghost-pad net ff te dun is aan de ruggengraadkant en dat het de boven/voorkant van het stukje leer/dat hardere is geweest waar de singelophanging en beugelophanging aan vast is gemaakt. Kan dat? De leren beugelriemen zitten volgens mij net ff naar achteren en lager, maar ik kan het eens proberen hoor met de linnen beugels. Alleen moet ik even kijken wanneer ik weer mag rijden na de osteopaat.