Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Die 2e is leuk
pleiada schreef:Die barrydale staat erg mooi op je paardje!
Blijheid schreef:Even nog een ander vraagje, zijn er meer mensen bij wie de barefoot zadels wat wittig uitslaan bij regen of zweet van de ruiterbips
Ik reed laatst heel even in de regen (toen snel naar de binnenbak gevlucht) en toen kon je precies overal de (opgedroogde) druppeltjes zien op de delen waar ik niet zat. En met dat warme weer toen ik veel zweette kon je precies mijn kont op de zitting zien staanWel mooi om te controleren of je recht zit overigens
Mijn zadel is natuurlijk nog nieuw, maar al wel 3x gepoetst (1e keer alleen met barefoot ledercreme, 2e en 3x eerst met shampoo en toen met creme). Je poetst het er zo af overigens hoor, maar het ziet er gewoon zo stom uit
SuperLiesje schreef:Blijheid: wat voor hoofdstel heeft jou paardje om op de foto? Heb je ook een foto van dichterbij? En wat voor ras is je paardje? Hij is mooi!
Duhelo schreef:Blijheid schreef:Even nog een ander vraagje, zijn er meer mensen bij wie de barefoot zadels wat wittig uitslaan bij regen of zweet van de ruiterbips
Ik reed laatst heel even in de regen (toen snel naar de binnenbak gevlucht) en toen kon je precies overal de (opgedroogde) druppeltjes zien op de delen waar ik niet zat. En met dat warme weer toen ik veel zweette kon je precies mijn kont op de zitting zien staanWel mooi om te controleren of je recht zit overigens
Mijn zadel is natuurlijk nog nieuw, maar al wel 3x gepoetst (1e keer alleen met barefoot ledercreme, 2e en 3x eerst met shampoo en toen met creme). Je poetst het er zo af overigens hoor, maar het ziet er gewoon zo stom uit
al mijn zadels slaan wit uit na regen of zweet.
vind dat ze ook (vooral de london) vlug gebruikssporen geven, de pommel is al helemaal wittig, evenals de wrijfplekken onder men beugels (op mijn vorige london was het leer daar heel dun geworden)
de nieuwe tweedehands arizona is maar een halfjaartje licht gebruikt geweest, en heeft ook overal plekjes en krasjes erop.
begrijpelijk, maar jammer